Maks Mausser in Jan Pancar sta v Švici osvojila točke na predzadnji dirki evropskega prvenstva.
Maks Mausser je prvo vožnjo kategorije EMX 125 končal na sedemindvajsetem mestu, v drugi je bil osemnajsti. S tremi točkami je bil skupno petindvajseti, zmagal je Francoz Tom Guyon.
Jan Pancar je v kategoriji EMX 250 v prvi vožnji prav tako zaostal za dobitniki točk, v cilj je pripeljal devetindvajseti. V drugi vožnji je popravil svoj rezultat, saj je bil šestnajsti. To je za Pancarja prvih pet točk v letošnji sezoni evropskega prvenstva.
Maks Mausser
Mausserja naslednja, finalna dirka čaka septembra na Nizozemskem, Pancarja pa predzadnja že prihodnji vikend v Bolgariji.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.