Organizator je imel ob začetku vikenda obilico težav. Prvi dan je odpadlo celotno dogajanje, saj je bila proga zaradi dežja povsem poplavljena. Motokrosisti so tako ostali brez kvalifikacij in o startnih mestih je odločal jutranji trening pred dirko. Čez noč so se pogoji izboljšali in dirka je potekala v idealnih razmerah.
Gajser si je privozil drugi startni položaj, boljši je bil le domačin, Američan Eli Tomac, ki je dominiral tudi v obeh vožnjah na dirki. V prvi vožnji je Gajser od starta do cilja vozil na četrtem mestu, njegov največji konkurent, Italijan Antonio Cairoli, pa je z desetega padel na petnajsto mesto in je bil na koncu trinajsti. Tak razplet je Gajserju že po prvi vožnji prinesel naslov svetovnega prvaka, saj je prednost v seštevku svetovnega prvenstva znašala petinsedemdeset točk, natanko toliko, kot je Makolčan potreboval za osvojitev naslova po polovici dirke. Gajser ob prihodu v cilj še ni vedel, da je osvojil prvenstvo. Tega se je zavedel šele, ko so mu povedali, kje je končal Cairoli.
V drugi vožnji je Gajser na startu povedel, Eli Tomac se mu je približeval s hitrimi krogi. Po polovici dirke je Gajser napravil napako in se je popolnoma ustavil, zato je Tomac zapeljal mimo. Gajser je do konca vseeno obdržal drugo mesto, Tomac pa je še enkrat zmagal in postal skupni zmagovalec dirke. Gajser je bil skupno drugi, tretje mesto je osvojil Belgijec Jeremy Van Horebeek. Cairoli je bil v seštevku obeh voženj šele na štirinajstem mestu in pred finalno dirko za Gajserjem zaostaja kar devetdeset točk.
Novopečeni svetovni prvak je po dirki povedal: »Prva vožnja je bila zelo težka, veliko sem razmišljal o prvenstvu. Nisem bil sproščen, kar se je opazilo v sami vožnji. Potem, ko sem po prvi vožnji osvojil naslov svetovnega prvaka, pa je pritisk pred drugo vožnjo izginil. V drugi vožnji sem po napaki izgubil ritem in se nisem boril za zmago, raje sem se zadovoljil z drugim mestom. Rad bi se zahvalil vsem v ekipi HRC in v ekipi Honda Gariboldi, navijačem, posebno pa seveda moji družini, dekletu in očetu, brez katerega ne bi bil tu, kjer sem.«
Anton Breznik, predsednik Avto-moto zveze Slovenije, je ob Gajserjevem zgodovinskem uspehu povedal: »V AMZS smo izjemno ponosni, hkrati pa počaščeni, da smo del Timove zgodbe o uspehu. Z neizmerno predanostjo, trdim delom in srčnostjo je dokazal, da je na svetovni vrh mogoče ne le poseči, temveč ga tudi osvojiti. Čestitamo tudi njegovi družini in celotni ekipi, ki je vso sezono dihala z njim in ga podpirala. V AMZS se bomo trudili, da bomo vsem našim športnikom, ne le motokrosistom, zagotavljali čim boljše pogoje za delo ter s tem pripomogli, da se bomo takšnih in podobnih uspehov veselili tudi v prihodnje.«
Finalna dirka svetovnega prvenstva MXGP bo prihodnji vikend na prizorišču Glen Helen v ZDA.
Največji dosežki Tima Gajserja
2007 – Evropski prvak v kategoriji do 65 cc
2009 – Evropski prvak v kategoriji do 85 cc
2012 – Evropski prvak v kategoriji do 125 cc
2012 – Mladinski svetovni prvak v kategoriji do 125 cc
2015 – Svetovni prvak v kategoriji MX2
Leta 2012 je prejel priznanje Mednarodne motociklistične zveze FIM za novinca leta v moto športu, »Rookie of the year«.
Naslovi državnega prvaka:
2003 – MX junior 50
2004 – MX junior 50 in MX junior 65
2009 – MX 85
2010 – MX 85
2011 – MX 125
2014 – MX open
2015 – MX open
REZULTATI
1. vožnja: 1. Eli Tomac (ZDA), 2. Justin Barcia (ZDA), 3. Jeremy Van Horebeek (Bel), 4. Tim Gajser (Slo)
2. vožnja: 1. Eli Tomac (ZDA), 2. Tim Gajser (Slo), 3. Glen Coldenhoff (Niz)
Skupno na dirki: 1. Eli Tomac (ZDA) 50 točk, 2. Tim Gajser (Slo) 40 točk, 3. Jeremy Van Horebeek (Bel) 36 točk
Skupno v seštevku SP: 1. Tim Gajser (Slo) 693 točk, 2. Antonio Cairoli (Ita) 603 točke, 3. Maximilian Nagl (Nem) 565 točk
Foto: hondaproracing.com