Na edini vztrajnostni dirki, ki jo v celoti odpelje en sam dirkač, je član Inotherm Yamaha Teama dosegel 5. mesto, kar je njegov drugi najboljši rezultat v karieri. Skubic je bil lani na tej dirki namreč 4. Za letošnjo dirko je ekipa Inotherm Yamaha najela motocikel in tehniko pri avstralsko-ameriški ekipi ADR. V ekipi so ob in na motociklu med pripravami na dirko in ob postankih v boksu na dirki delali izključno slovenski člani letošnje odprave. Ekipa se je pred začetkom dirke odločila za tehniko dveh postankov za menjavo zadnje gume in dolivanje goriva. Skubic je v boks zapeljal enkrat v 19. in enkrat v 38. krogu dirke. Ob zadnjem postanku je bil na skupno 3. Mestu. Dirka je bila zaradi padca enega izmed dirkačev enkrat prekinjena z rdečo zastavo.
Zmagovalec jubilejne, 75. ponovitve dirke 200 milj Daytone, je Američan Michael Barnes, ki je dirko dobil pred rojakoma Geoffom Mayem in Wyattom Farrisem. Vsi trije najhitrejši so nastopali z motociklom znamke Yamaha.
Boštjan Skubic, Inotherm Yamaha Team, 5. mesto:
Občutki ob koncu letošnje Daytone so mešani. Moral bi biti zadovoljen s 5. mestom, saj je to odličen rezultat. Še pred nekaj leti, ko smo se borili za uvrstitve med najboljših 15, bi pred dirko takoj podpisal za tak razplet, pred 10 ali več leti, ko pa smo bili veseli, če smo se na dirko sploh kvalificirali, bi 5. mesto v Daytoni slavili do jutra. A tokrat nisem zadovoljen. Verjetno so se pričakovanja zvišala po lanskem 4. mestu in smo si letos na tihem vsi želeli uvrstitve med trojico najboljših. A danes enostavno nisem bil najbolje razpoložen. Očitno ni bil moj dan. Enkrat se pelješ bolje in enkrat slabše in danes se na motorju nisem počutil tako domače kot običajno. Ne znam pojasniti, kaj je bilo narobe, a tokrat za kaj več kot 5. mesto nisem bil sposoben. Imel sem tudi nekaj smole. Takoj po začetku dirke je tekmovalcu pred menoj razneslo motor. V vetrobran mojega motocikla in na vizir čelade sem dobil veliko olja. Nič nisem videl, dokler nisem na čeladi odstranil zaščitnega vizirja. Potem je bilo nekoliko bolje. V zadnjih krogih dirke, pa sem že lepo lovil Narbona, ki je vozil pred menoj na 4. mestu, ko mi je pošla prednja guma. Nekajkrat mi je zaprlo krmilo in prednji del motorja je zdrsnil. Ko sem ostal tudi brez sprednje zavore in se je ročka ob močnem zaviranju pričela podajati vse do krmila, sem nekajkrat na zaviranju ob koncu ravnine podaljšal svojo linijo v izletno cono. Takrat mi je postalo jasno, da so zavore in gume pošle in da je dirkanja zame konec. Dirkača pred sabo nisem mogel več ujeti, tisti za menoj na 6. mestu pa je bil dovolj daleč, da sem spustil ritem in svojo Yamaho le še varno pripeljal v cilj.
Danes mi je predvsem žal za fante iz naše ekipe. Zaslužili so si najmanj stopničke. Vsi so svoje delo opravili brezhibno. Tako v celem tednu treningov in kvalifikacij, kot tudi pri pripravi motocikla in med današnjo dirko. Vsi postanki v boksih so bili izvedeni brezhibno. V rekordnem času so zamenjali kolo in dolili gorivo. Dokazali so, da tudi amaterska ekipa iz Slovenije lahko konkurira večjim in profesionalno organiziranim ameriškim ekipam.