Štart dvourne dirke je bil podoben tistemu na dirki 24 ur Le Mansa in že v uvodnem krogu je bilo jasno, da sta favorita za zmago dva, Mulec in Francoz Arnaud Demeester na tovarniškem dirkalniku Sherco 450. Demeester, sedemkratni zmagovalec dirke enduropale LeTouquet, je po srditem boju z Mulecem moral priznati premoč žilavemu Korošcu in je celo odstopil z uničeno sklopko po dveh tretjinah dirke.
Mulec je po prihodu v cilj navdušeno priznal, da mu tovrstne dirke zelo ustrezajo saj potrebuješ dobro fizično pripravljenost in veliko taktičnega znanja. Poigrava se celo z mislijo, da bi se resneje lotil dirkanja po francoskih in italijanskih plažah ter celo na kakšni dirki za svetovno prvenstvo v enduru. Marsikaj pa je pogojeno tudi s financami, saj Toni ne sodi med tovarniške profesionalne dirkače ampak mu je dirkanje le hobi in šport, saj je vsakodnevno močno vpet v domače transportno podjetje.
Navkljub številnim težavam med samo dirko (padci, zarošena očala, odvita ročica menjalnika), je skupno 4 mesto, ter tretje v razredu E2, osvojil še en slovenski dirkač in sicer Aleks Mlekuž (MK Moto company). Med 34 nastopajočimi je bil tudi Simon Marčič (AMD Štefan Kovač), ki je dirko na pesku izkoristil za intenzivni trening s svojim motociklom za Dakar. Ta je skoraj enkrat težji kot 450 kubične motokros specialke s katerimi so vozili tekmeci. V trenutku je postal senzacija in ljubljenec publike, predvsem je navdušil s tem, da je zdržal hud tempo dvourne dirke po precej zaviti peščeni progi.