Anton Breznik, predsednik Avto-moto zveze Slovenije, in Andreja Prel, vodja področja avto-moto šport, sta na obisku pri mednarodni motociklistični zvezi FIM, kjer se dogovarjata za organizacijo dirke kraljevskega razreda motokrosa MXGP v Sloveniji.
Na fotografiji (z leve): Vito Ippolito, predsednik FIM, in Anton Breznik, predsednik Avto-moto zveze Slovenije
Na fotografiji (z leve): Anton Breznik, predsednik Avto-moto zveze Slovenije, Nasser Kalifa Al Attyah, podpredsednik FIM, Wan Zaharuddin, predsednik FIM Azija, ob otvoritvi novih prostorov FIM v Ženevi
Na fotografiji (z leve): Giuseppe Luongo, predsednik Youthstreama, Anton Breznik, predsednik Avto-moto zveze Slovenije, in Tony Skillington, predsednik MX komisije pri FIM
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.