Deželak Junak zbral rekorden znesek za počitnice otrok
Novice
AMZS je tudi letos skrbel za varnost voditelja Radia 1 Mihe Deželaka in njegove ekipe na dobrodelni poti po Sloveniji.
Desetdnevna dobrodelna pot Mihe Deželaka, v okviru katere so se tudi letos zbirala sredstva za otroke iz socialno šibkejših družin, da bodo lahko odšli na počitnice, se je danes sklenila na Debelem rtiču.
Deželak je z ekipo v desetih dneh zbral rekordnih 924.116,75 €.
Deželaku je tudi letos ob strani ves čas poti stal Pravi prijatelj – AMZS. V sredo, 3. junija, je tudi kolesaril skupaj z Deželakom od Šentjerneja do Dolenjskih Toplic, ko je voditelj Radia 1 ostal brez svoje spremljevalne ekipe. AMZS izziv je dobrodelni sklad dodatno obogatil za 2000 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.