V predoru Golovec že nekaj tednov potekajo vzdrževalna dela in priprave na večja obnovitvena dela zahodne cevi predora. Ta čas sta v obe smeri zaprta prehitevalna pasova. Od sobote, 13. junija 2020, bo zahodna cev (iz smeri štajerske proti južni obvoznici) popolnoma zaprta za promet. Zapora oziroma obnova predora bo predvidoma končana do 16.avgusta 2020, v tem času pa bo ves promet speljan po vzhodni cevi predora.
Promet bo v času prometnih konic potekal po sistemu 2 + 1: v času jutranje konice dva prometna pasova v smeri od juga proti severu in en prometni pas v obratni smeri, v času popoldanske konice pa dva prometna pasova od severa proti jugu in en prometni pas v obratni smeri.
Predvideno je, da bosta dva pasova iz smeri južne obvoznice proti vzhodni obvoznici odprta vsaj do 9. ure zjutraj, potem pa bosta skozi predor vse do večernih ur dva pasova v obratni smeri, iz smeri Štajerske proti južni obvoznici oziroma dolenjski avtocesti. Med menjavo zapore bo promet predvidoma pol ure urejen samo po enem pasu v vsako smer vožnje. V času prometnih konic je pričakovati daljše zastoje, zato voznike pozivamo k strpni in preudarni vožnji.
Ob koncih tedna bosta vse do ponedeljka do predvidoma 9. ure zjutraj dva pasova iz smeri južne obvoznice proti vzhodni obvoznici in eden v obratni smeri.
V času del bo promet po vzhodni obvoznici dovoljen le za vozila do največje dovoljene mase 3,5 t (vozila z vinjetami). Tovorna vozila in avtobusi največje dovoljene mase nad 3,5 t bodo preusmerjeni na druge dele ljubljanske obvoznice – južno, severno in zahodno obvoznico. Začasno bo tudi ukinjena nočna prepoved vožnje tovornih vozil na severni obvoznici H3.
Zaradi zapore predora in spremenjene prometne ureditve je predvsem v prvih dneh, od vključno ponedeljka, 15. junija 2020, pričakovati daljše zastoje. Zastoje je pričakovati tudi na drugih cestah, ki jih bodo vozniki uporabljali kot alternativo v izogib vzhodni obvoznici. V prometnih konicah bodo na širšem območju delovne zapore pogosteje prisotni tudi policisti, poleg tega se bo hitrost umirjala in s tem povečevala varnost vožnje skozi zaporo tudi z radarji. V prometnih konicah bo pri predoru tudi vlečna služba, ki bo v primeru izrednega dogodka lahko intervenirala v najkrajšem možnem času.
Voznike pozivamo, da tudi sami prispevajo k večji varnosti in pretočnosti prometa s pravočasnim prilagajanjem hitrosti in varnostne razdalje in z upoštevanjem prometnih predpisov in prometne signalizacije. Nepotrebno prehitevanje in menjava prometnih pasov lahko hitro privedejo do prometne nesreče in posledično daljših zastojev. Vozniki naj bodo pozorni tudi na ustvarjanje reševalnega pasu v zastoju.