Udeleženci delavnice so spoznavali pravila in zakonitosti statičnega snemanja zunanjosti in notranjosti avtomobila ter nekaj pravil snemanja vozniške dinamike. Ugotavljali so tudi, kako posneti dober avtomobilski video za deljenje na družbenih omrežjih. Objektivom kamer in telefonov so se nastavili trije Škodini manekeni - družinska scala, najnovejši križanec kamiq in klasični karavan superb.
Nikon je znova poskrbel, da so udeleženci delavnice v svoje roke dobili nekaj najboljših aparatov, ki se ponašajo z visoko kakovostjo zajema videa. Svoje široko znanje in nasvete so udeležencem delili zanimivi gostje, med njimi znani vloger, novinar in avtomobilski navdušenec Ciril Komotar, ki vse svoje video zgodbe posname in zmontira kar s pametnim telefonom, ter Miha Merljak, ki na TV Slovenija ustvarja oddajo Avtomobilnost.
Vsi udeleženci so svoje najboljše video posnetke predstavili strokovni žiriji, ki so jo sestavljali urednik Motorevije Blaž Poženel, novinar Jure Gregorčič, predstavnik podjetja Nikon Slovenija Tomo Vrešak in predstavnik znamke Škoda. Najbolj jih je navdušil 30-sekundni posnetek Jana Rustje. Vsi video izdelki so objavljeni na spletni strani Motorevije.
Ko vozim, ne vlogam
Z video delavnico je AMZS združili začetek kampanje Ko vozim, ne vlogam, ki jo izvaja v sodelovanju s Policijo in ob podpori Agencije RS za varnost prometa. Z njo želi ozavestiti voznike, naj med vožnjo ne uporabljajo telefona in naj se ne snemajo, kot to počnejo nekateri vplivneži za namene objav na družbenih omrežjih, če pa to že počnejo, naj to počnejo v skladu s predpisi in čim bolj varno.