Ekipa AMZS mehanikov je na mednarodnem tekmovanju in usposabljanju za odličnost cestnih patrulj v konkurenci avtomobilskih klubov iz 17 evropskih držav osvojila odlično drugo mesto. Zmagali so, drugo leto zapored, mehaniki nizozemskega ANWB.
Usposabljanje, ki poteka pod okriljem mednarodne avtomobilistične zveze FIA in ARC Europe je letos od 25. do 28. septembra gostil avstrijski avtomobilski klub ÖAMTC na Dunaju. Namen dogodka je izobraževanje in seznanjanje z novostmi na področju pomoči na cesti in avtomobilizma ter izmenjava dobrih praks. Letos se ga je udeležilo 22 ekip iz 17 držav, AMZS pa sta mentorstvom Saša Tomažiča zastopala Jakob Turnšek in Boštjan Tutin. Zmagali somehaniki iz nizozemskega ANWB, ekipa AMZS pa si je drugo mesto delila z angleškim AA.
Najpomembnejši je odnos do stranke
Naloge mehanikov so bile reševanje skritih, a realnih okvar na avtomobilih, s katerimi se vsakodnevno srečujejo pri pomoči na cesti članom avtomobilskih klubov. »Glede na to, da je vse bolj v ospredju elektronika, je bila večina nalog s tega področja, letos pa so bila prvič uporabljena tudi električna vozila«, je povedal Jurij Kočar, vodja AMZS servisa, ki je bil leta 2016 tudi član ekipe, ki je osvojila naslov evropskih prvakov. Kočar je še izpostavil, da je vsako leto pri zasnovi nalog in posledično pri ocenjevanju vse bolj v ospredju odnos mehanika s stranko (voznikom pokvarjenega vozila) in kako ji pomaga rešiti njeno težavo glede mobilnosti. Na uspešnost pa vpliva tudi časovna komponenta, saj imajo mehaniki za nalogo največ 20 minut časa.
Direktorica AMZS, d. d., Lucija Sajevec je ob izjemnem uspehu izpostavila:
Ponosna sem na svoje sodelavce! Naslov evropskih prvakov 2016 in drugo mesto letos še dodatno potrjujeta, da v AMZS znamo in zmoremo pomagati našim članom v še tako zahtevnih situacijah. In to ne le z vleko pokvarjenega ali v nesreči poškodovanega vozila. V AMZS kot pomoč na cesti označujemo hitro intervencijo, pri kateri lahko mehanik varno odpravi nastalo napako na sami lokaciji, kjer je do okvare prišlo, hitro popravilo pa vozniku omogoča nemoteno nadaljevanje poti. V povprečju kar šest od desetih okvar naši mehaniki odpravijo takoj, torej že na mestu samem. Zagotovo so jim tudi te bogate izkušnje s terena pomagale, da so naši fantje znova med najboljšimi v Evropi, za kar jim seveda iskreno čestitamo.
Najboljše cestne patrulje v Evropi: zmagovalci iz nizozemskega kluba ANWB, na drugem mestu pa skupaj AMZS in AA iz Velike Britanije.
FIA in ARC Europe organizacijo tekmovanja zaupata enemu od avtomobilskih klubov iz svojih vrst. AMZS ga je gostil lani, naslednje leto pa ga bo nizozemski klub ANWB.
Ekipe so se pomerile tudi v družabnih aktivnostih, in sicer v dirki s karti. Najboljša sta bila, skupaj s kolegoma iz avstrijskega ÖAMTC - kdo drug kot Jakob Turnšek in Boštjan Tutin iz AMZS.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.