Upravni odbor AMZS se je včeraj, 8. 6. 2017, v Ljubljani sestal na svoji 23. seji. Seznanil se je s poročilom revizorja, ki je revidiral poslovanje Avto-moto zveze Slovenije za leto 2016, in s poslovanjem Avto-moto zveze Slovenije v prvih štirih mesecih letošnjega leta.
Glede na to, da bodo na novembrski Skupščini AMZS izvedene volitve novih organov, je Upravni odbor obravnaval in sprejel predlog Pravilnika o volitvah, ki temelji na novem statutu AMZS, in predlog poslovnika Skupščine AMZS. Oba dokumenta mora sprejeti še Skupščina AMZS, ki je razpisana za četrtek, 22. 6. 2017.
Upravni odbor je potrdil tudi razdelitev sredstev za sofinanciranje projektov oziroma programov društev, skladno s pozivom društvom za prijavo projektov 2017.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.