V torek, 16. 5. 2017, je v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem potekal že tretji polfinalni krog izbora Najboljši za volanom.
Kandidati za najboljšega mladega voznika oziroma voznico v Sloveniji so navdušili s svojim znanjem in vozniškimi sposobnostmi. V veliki finale, ki bo 2. 6. 2017, sta se uvrstila Teo Jehart in Gašper Blažek.
Tretja skupina voznikov in voznic je tako kot skupini pred njo morala poznati karakteristike tehnično brezhibnega avtomobila in opaziti skrite napake pri oziroma v avtu, pokazati znanje pravilnega ukrepanja v prometni nesreči in pri nudenju prve pomoči ter tudi spretnosti pri vožnji avtomobila pri vajah na poligonu.
Vsem udeležencem, še zlasti pa zmagovalcema čestitamo in jim želimo veliko sreče v velikem finalu.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.