Okrogla miza o možnostih za razvoj avtodomarskega turizma v Sloveniji
Novice
V okviru sejma Natour Alpe-Adria 2017 je včeraj na Gospodarskem razstavišču potekala okrogla miza o možnostih za razvoj avtodomarskega turizma v Sloveniji, ki ga je organizirala Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji. Kot govorec je iz AMZS, ki je partner omenjene Mreže, sodeloval tudi mag. Jure Kostanjšek, vodja področja varna mobilnost.
Avtodomarski turizem je v Sloveniji za zdaj še premalo izkoriščena oblika turistične ponudbe, čeprav ima naša država za to idealne možnosti. Vodilni pri projektu Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji so menja, da bomo te možnosti v zelo kratkem času končno izkoristili, saj so številne slovenske občine pristopile k temu projektu.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.