Na Dolenjskem ga skoraj ni voznika ali traktorista oziroma člana AMZS, ki ne bi poznal Jožeta Brulca, predsednika društva AMD Novo mesto in nasmejanega ter zagnanega preglednika v najnovejši poslovni enoti AMZS v Novem mestu tik ob avtocesti.
Jožeta Brulca označujejo veder pogled, čvrst stik roke, kakovostno opravljeno delo in vedno konstruktivno kritičen pogled na svoje delo in delo AMZS. Z njim se je vedno zanimivo pogovoriti o delu in izzivih nove mobilnosti. Je klasični predstavnik stare šole vrednot AMZS, ki pa mu ne manjka vizij sodobnega časa; je mož dejanj in tudi zato uspešen predsednik AMD Novo mesto. Jože Brulc je tudi organizator dirk, navdušenec nad tehniko traktorjev, avtomobilov in mopedov, poleg tega pa mladim v dolenjskih osnovnih šolah rad predava tudi o prometni varnosti in preventivi.
Jože, kaj vam po dolgih letih dela še pomeni AMZS?
To je način življenja. To počnem že trideset let. Večji del v naši legendarni bazi na Otočcu in zadnje leto in tri mesece v novem AMZS centru v Novem mestu. Ljudje nas poznajo, ker smo strokovni in prijazni. Spoštujemo vse naše stranke in ne delamo razlik pri storitvah: vsakogar obravnavano enako profesionalno, od kmeta na traktorju do doktorja v veliki limuzini. AMZS smo ljudje in tako se tudi obnašamo. Voznice in vozniki na Dolenjskem cenijo poštenost in strokovnost AMZS, kar nam tu zaposlenim pomeni res veliko. Tehnični pregled se vedno začne s toplim sprejemom in pozdravom, konča pa z zahvalo na koncu pregledne steze in jasnim pojasnilom, v kakšni kondiciji je vozilo naše stranke. Če je kaj narobe z njim, to vozniku tudi povemo in razložimo, da gre za njegovo varnost in varnost naših cest. Sistematski tehnični pregled vozila, tako kot vsak drug kontrolni pregled v življenju, pri ljudeh zbudi vsaj kanček nervoze, zato je ustrezna komunikacija zelo pomembna. Ne smeš biti vsiljiv in ne smeš biti osoren. Strokovna prijaznost šteje, da ljudje razumejo doslednost in jih ob tem ni strah. Ob tem bi izpostavil predvsem strokovnost kadra, ki mora biti na visoki ravni. Nič ti ne pomaga najlepša in najsodobneje opremljena tehnična baza, če v njej ni pravih ljudi, ki bi razumeli svojo vlogo oziroma poslanstvo organizacije, ki ima za seboj več kot stoletje tradicije.
Sodobni čas voznikom postavlja nemalo izzivov. Kakšna je in bo vloga AMZS pri teh izzivih?
Od začetka je poslanstvo AMZS zelo jasno: pomoč vozniku. Veliko truda in veliko kilometrov po cestah vseh vrst podnevi in ponoči v vsakem vremenu smo prevozili, da smo si zaslužili vzdevek cestni angeli. To mora ostati tudi zaveza prihodnosti. Od nekdaj je bil AMZS tisti, ki je pomagal ljudem na cesti: vsem, vedno in povsod. To je naše osnovno poslanstvo. Jaz sem četrt stoletja vozil tovornjak AMZS pomoči na cesti in verjemite, da je velika razlika med našo pomočjo in pomočjo drugih, tudi zunanjih izvajalcev. Jaz sem že na poti na intervencijo vedno razmišljal, kako bom stranki pomagal, da bo čim hitreje in ceneje lahko nadaljevala pot. Druge vleke pa na poti na intervencijo razmišljajo, kako bodo zaslužile. To je velika razlika v pristopu do dela pri pomoči na cesti med AMZS in drugimi. Na cesti smo reševali družine, pomagali pri prometnih nesrečah, doživljali tudi zelo tragične zgodbe, ko je cesta odmerjala krvni davek. Nemalokrat je vse skupaj spominjalo na film, na srečo večkrat takega s srečnim koncem. Pri nas ne poznamo besede “ne” ali stavka “ne moremo”. AMZS je tudi vse pogodbenike naučila delati po visokih merilih. Tudi vse zavarovalniške asistence so storitve oblikovale po načelih AMZS in naših merilih kakovosti. Vse smo naučili delati, a trdno sem prepričan, da je kakovost pomoči na cesti še vedno najboljša pri AMZS. Me pa žalosti, da imamo vse manj svojih ekip. Hrvaški klub se je denimo pred leti zanašal na pogodbenike, a danes se vračajo na ceste, saj kar 85 odstotkov pomoči na cesti naredijo ekipe HAK.
Dokler bodo avtomobili vozili po cestah, moramo biti na cestah tudi mi.
Kaj vas v službi najbolj osrečuje? Kaj si v uniformi AMZS še želite doseči?
Jaz sem najbolj srečen oziroma bom najbolj srečen, ko se bo AMZS spet bolj usmeril k pomoči ljudem na cesti. Imamo res dobre reference, imamo zaupanje in znamo delati. Več kot bomo delali, številčnejše bo tudi članstvo. Ljudje si želijo in so pripravljeni tudi plačati kakovostne storitve mobilnosti. Naša edina reklama mora biti delo. Res bom vesel, ko bom na poti od Novega mesta v Ljubljano na avtocesti srečal vsaj dve ali tri vozila AMZS. Imamo potencial za 300.000 članov, a tako rast si bo treba izboriti na cesti s trdim delom in vlaganjem v posodobitev vozil pomoči na cesti. Naslednja leta bodo ključna. Treba bo garati, da se vrnemo tja, kjer smo nekoč že bili. Potem bodo z naših cest izginili tudi razni pirati v zasebnih vlekah, ki izkoriščajo nesrečo ljudi za masten zaslužek. AMZS mora biti prvi steber varnosti na cestah. Sem že slišal od tujcev, ki smo jim pomagali na cesti, da Slovenija dobiva status zelo drage in nepredvidljive države glede pomoči na cesti ob okvari ali nesreči. Tega ne smemo dovoliti! Partnerski tuji klubi še vedno zaupajo nam, ker smo pošteni in delamo na transparenten način. Na žalost imamo vse več naših AMZS centrov brez lastnega vlečnega ali servisnega vozila za pomoč na cesti. To moramo nujno popraviti, saj le AMZS lahko zagotavlja celovito pomoč na cesti. Dokler bodo avtomobili vozili po cestah, moramo biti na cestah tudi mi. Prav je tudi, da imamo ostale dejavnosti, pa tehnične preglede, ažurne informacije in sodobno aplikacijo, a prvi steber naše dejavnosti mora ostati prvovrstna pomoč na cesti in kakovostna servisna storitev s strokovnimi ter prijaznimi ljudmi. Izjemno vesel sem, ko vidim na cesti avtomobile AMZS šole vožnje in ko vidim mlade voznike na Vranskem; še enega ali dva taka centra moramo postaviti!
Eno članstvo za vse - za vso družino in različna prevozna sredstva, ki jih uporabljate
Včlanite se hitro in enostavno prek spleta