#Srečanja: "AMZS vedno vse uredi namesto mene!"

Pogovor

Katja Bolarič, članica AMZS


S Katjo Bolarič, ki se poklicno ukvarja z energetskimi rešitvami, sva se za pogovor dogovorili zaradi njene pozitivne izkušnje z AMZS. Pravzaprav dveh izkušenj: obe na začetku neprijetni zgodbi sta imeli ob pomoči AMZS srečen konec …

Na pogovor smo vas povabili zaradi vaše pozitivne izkušnje z AMZS. Lahko opišete to izkušnjo?

Imam dve takšni izkušnji. Vsakič, ko začnem pripovedovati ti zgodbi, prijatelji v šali pripomnijo, da se to lahko pripeti samo meni. Prvo izkušnjo sem doživela zadnji dan izteka AMZS članstva, ko je brat končno dobil kupca za avtomobil, ki ga je prodajal že več kot pol leta. Kupec je bil že na poti k nam, ko je brat ugotovil, da nikjer ne najde avtomobilskih ključev - ker so bili zaklenjeni v avtu. Po nekaj neuspešnih poskusih odpiranja vrat se odločim poklicati AMZS. Članstvo v AMZS na srečo ni vezano na vozilo, ampak na osebo, tako da se je AMZS hitro odzval na klic na pomoč in tudi hitro odklenil zaklenjen avto.

Druga izkušnja pa se je zgodila, ko sem se vračala s sestanka z gospo, pri kateri sem sklenila nezgodno zavarovanje. Sedem v avto, obrnem ključ - avto pa nič. Poskusim ponovno, spet enaka zgodba, v moji glavi pa sami črni scenariji. Brez pomisleka sem na pomoč poklicala AMZS: mehanik je prišel in zamenjal izpraznjen akumulator.

Vsakič, ko pokličem AMZS, se počutim, kot da imam ob sebi še enega moškega, ki vedno vse uredi namesto mene.

Zakaj ste se včlanili?

Nisem vedno tako previdna kot glede mojega avta. Ko gre za avto, sem pravi “ziheraš”. Vedno sem trdila, da ko bom imela enkrat svoj avto, bom imela tudi AMZS članstvo in urejeno zavarovanje. Ne bi si upala privoščiti, da se kaj zgodi. Sem poslušala že preveč slabih izkušenj. Dokončno pa me je prepričala tudi neljuba izkušnja iz počitnic, ko smo v avto zaklenili ključe in na koncu imeli toliko stroškov, da bi si dvakrat poplačali članarino za članstvo v AMZS.

Katja Bolarič, članica AMZS: "Vsakič, ko pokličem AZMS, se počutim, kot da imam ob sebi še enega moškega, ki vedno vse uredi namesto mene."

Ste poleg pomoči na cesti doslej koristili tudi druge ugodnosti AMZS članstva?

Z veseljem koristim katerega od popustov v vaših poslovnih enotah, pa še kavico dobim zraven. Kaj kmalu bom izkoristila tudi možnost brezplačne menjave brisalcev, udeležila pa se bom tudi tečaja za voditelja čolna.

Koliko časa ste že članica in katero članstvo imate?

Članica sem dobro leto, pred kratkim sem članstvo ponovno podaljšala. Imam članstvo Plus.

Kako bi opisali sebe kot voznico?

Dinamična. Prijatelji se radi vozijo z mano, sploh odkar imam avto s samodejnim menjalnikom in se ne rabijo več držati za vrata (smeh).

Kaj vam predstavlja avtomobil oziroma vožnja?

Predvsem mobilnost, da lahko pridem od točke A do točke B. Hkrati pa tudi sprostitev. Med vožnjo poslušam glasbo in uživam.

 

Česa si želite, da bi bilo na cestah več in - česa manj?

Želim si manj “nedeljskih” voznikov in čim več električne mobilnosti.

Kako si predstavljate mobilnost v prihodnosti?

Upam, da bo na cestah vse več električnih oziroma hibridnih vozi, da bo v ozračju vse manj škodljivih snovi in da bodo subvencije za nakup takšnih vozil vse večje. Enkrat se bomo pa tako ali tako vsi vozili z raketami (smeh).

Ali ste vedeli, da ...
Akumulator je ena najpogostejših težav, zaradi katere člani AMZS pokličejo 1987. Mehaniki za pomoč na cesti težavo odpravijo na mestu okvare, kar pomeni, da vozila ni treba odpeljati na servis.

Imate tudi vi zanimivo izkušnjo z AMZS? Delite jo z nami in ostalimi člani AMZS: pišite na naš elektronski naslov clanstvo@amzs.si ali motorevija@amzs.si

Ključne besede


Srečanjačlanske ugodnostiAMZS članstvoČlan AMZSKatja Bolarič