Bralci, poslušalci in gledalci sodelujočih medijev izbora Slovenski avto leta 2022 ste s svojimi 22.829 oddanimi glasovi odločili, da si uvrstitev v finale jubilejnega, tridesetega izbora Slovenski avto leta zaslužijo: toyota yaris cross, škoda enyaq, opel mokka, VW ID.4 in renault megane conquest. Prvič v zgodovini izbora se je z največ točkami v finale pripeljal avto s hibridnim pogonom in prvič v zgodovini sta v finalu dva zgolj električna avtomobila, zgolj elektrika pa lahko poganja še enega finalista.
S svojim izborom ste bralci, poslušalci in gledalci sodelujočih medijev znova dokazali, da temeljito spremljate dogajanje v avtomobilski industriji in da se zelo dobro zavedate energetskih sprememb, ki vplivajo na prihodnost naše osebne mobilnost. Bralci Motorevije ste oddali 1899 glasov, največ glasov pa ste namenili toyoti yaris cross. Za vaše glasove se vam iskreno zahvaljujemo.
Vaše mnenje ...
Kako ste glasovali bralci Motorevije? Na prvo mestom ste postavili toyoto yaris cross, na drugo mesto VW ID.4, na tretje mesto škodo enyaq, na četrto mesto Opla mokko, na peto pa renaulta megana conquesta.
Avtomobili | Glasovi bralcev Motorevije | Točke glasovanja bralcev Motorevije | Skupno število glasov bralcev vseh sodelujočih uredništev | Točke |
Audi Q4 e-tron | 124 | 0 | 1988 | 6 |
Citroen C4 | 46 | 0 | 1277 | 9 |
Dacia sandero | 119 | 0 | 1098 | 0 |
Fiat 500 E | 57 | 0 | 633 | 4 |
Hyundai bayon | 71 | 0 | 563 | 0 |
Mercedes razred C | 139 | 0 | 1744 | 6 |
Nissan qashqai | 82 | 0 | 985 | 0 |
Opel mokka | 192 | 2 | 2135 | 25 |
Renault megane conquest | 156 | 1 | 1732 | 10 |
Škoda enyaq | 203 | 3 | 3540 | 32 |
Tesla Y | 103 | 0 | 1172 | 1 |
Toyota highlander | 35 | 0 | 518 | 0 |
Toyota yaris cross | 305 | 6 | 2497 | 32 |
VW caddy life | 50 | 0 | 521 | 0 |
VW ID.4 | 217 | 4 | 2397 | 19 |
Št. glasov skupaj | 1898 | 22829 |
V finalu avti z električnim, hibridnim, bencinskim in dizelskim pogonom
Toyotin mali, a tehnološko prepričljiv in energetsko učinkovit cestni terenec je tudi pri ostalih medijih pobral največ prvih mest in bo tekmovanje v finalu začel s šestimi točkami. Na drugo mesto ste postavili prvi namensko razvit Škodin električni avtomobil enyaq, ki mu bo v finalu konkuriral tehnološki bratranec iz Nemčije Volkswagnov ID.4, ki se je uvrstil na četrto mesto. Tretje mesto ste namenili Oplovi mokki. To je edini avtomobil letošnjega finala, ki poleg bencinskega in električnega motorja oziroma pogona še vedno ponuja tudi dizelski motor. Renault vas je prepričal s svojim križancem megane conquest, v katerem poleg bencinskega motorja ponujajo tudi hibridni pogon.
Avtomobil - finalist | Točke v finalu (glasovanje bralcev sodeluojčih medijev) |
Toyota yaris cross | 6 |
Škoda enyaq | 4 |
Opel mokka | 3 |
VW ID.4 | 2 |
Renault megane conquest | 1 |
Finalisti pod črto naših testov:
Toyotin najmanjši cestni terenec je tehnološko-oblikovni hibridni križ kraž, v katerem so inženirji posrečeno združili lastnosti okretnega mestnega avtomobila in cestnega terenca. Yaris cross ima potencial, da postane uspešnica.
Škoda enyaq je vsekakor zelo prostoren, kakovostno izdelan, tehnično napreden in sodobno zasnovan električni avtomobil. Njegov nakup je okoljsko zavedno dejanje, a za nakup enyaqa je treba imeti vsaj 40 evrskih tisočakov. Vsekakor veliko, če tudi preveč, pa je odvisno od pogleda vsakega posameznika na električno mobilnost.
Nova opel mokka predstavlja zanimivo in všečno alternativo tekmecem. Pohvalimo oblikovno všečnost in individualnost v vse bolj uniformiranem razredu kompaktnih cestnih terencev in križancev, a ne moremo se znebiti malce nostalgije po nemški Oplovi preteklosti.
Volkswagen ID.4 je z najbogatejšo opremo in v najzmogljivejši različici pogona in akumulatorskega sklopa odličen, varen, pameten in zelo udoben družinski avto. Edini dvom pušča le cena, ki seže preko 50 tisočakov in s tem omejuje dostop širši uporabi.
Renault je z meganom conquestom našel vmesno rešitev med osebnim avtom in terencem, avto pa ponuja tudi sodobno pogonsko tehniko. Ker je primerna tudi cena, ima veliko atributov za prepričevanje kupcev.
Slovenski avto leta 2022 bo znan 12. januarja
Vseh pet finalistov smo novinarji vseh sodelujočih uredništev zapeljali na asfalt. 4. decembra smo v AMZS centru varne vožnje Vransko znova temeljito preverili, kaj zmorejo: kako pomagajo vozniku, kako zanesljivo in natančno nizajo ovinke, kako odločno zavirajo, koliko energije zahtevajo, kako udobni in pametni so, kako delujejo njihovi asistenčni sistemi… Naj spomnimo, da avtomobile, ki ste nam jih v finalne poslali s svojimi glasovi, ocenjujemo v skladu z merili izbora. Ta so: oblika avtomobila, vozne zmogljivosti in lastnosti, funkcionalnost, gospodarnost, varnost, cenovna umestitev, primernost za slovenski avtomobilski trg. Slovenski avto leta 2022 bo znan 11. januarja. Tokrat se bomo z vsemi petimi finalisti novinarji odpravili v novo tovarno TPV v Brežicah, kjer bomo razglasili letošnjega zmagovalca in posneli še zadnje kadre video prispevka o finalistih in letošnjem izboru, ki ga bomo na naši spletni strani in straneh drugih sodelujočih medijev objavili 12. januarja.