Test: Hyundai santa fe PHEV 1.6 T- GDi hybrid 4WD impression

Test

Priključna vsestranskost - santa fe PHEV pusti dober vtis; ob izjemnem potovalnem udobju tudi s preskušeno in učinkovito tehniko …


Hyundai ima s priključno-hibridno tehnologijo veliko izkušenj, zato ne preseneča, da santa fe PHEV pusti tako dober vtis; ob izjemnem potovalnem udobju tudi s preskušeno in učinkovito tehniko … 

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Oglas
Oglas

Priključni hibridi še vedno ponujajo najučinkovitejšo rešitev klasičnih električnih predsodkov

Vsem tistim, ki zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ne morejo preklopiti na povsem električno mobilnost, priključni hibridi še vedno ponujajo najučinkovitejšo rešitev njihovih predsodkov, dilem, bojazni in morebitne slabe vesti: na kratke proge ponujajo vse prednosti električne mobilnosti, na daljše pa zanesljivost, udobje in brezskrbnost klasične motorne tehnike. Hyundaijev priključno-hibridni santa fe je najboljši dokaz naše trditve: s polnim akumulatorskim sklopom je približno 50 kilometrov daleč lahko električni avto, na preostalih 600 kilometrih do izpraznitve posode za gorivo pa dokaj učinkovit, zelo prostoren in izjemno udoben potovalni avto, iz katerega vselej izstopimo sveži in spočiti. Zaradi mehanskega (a elektronsko prilagodljivega) štirikolesnega pogona se vmes lahko zapeljemo tudi na kakšen kolovoz, spolzek klanec ali na sneg, kar še dodatno podčrtuje njegovo vsestranskost in prilagodljivost. 

Zaradi mehanskega (a elektronsko prilagodljivega) štirikolesnega pogona se vmes lahko zapeljemo tudi na kakšen kolovoz, spolzek klanec ali na sneg.

Obilica prostra in udobja 

4,8 metra dolg santa fe ponuja obilico prostora - tako v kabini kot v prtljažniku. Za 1300 evrov si lahko omislite dodatna sedeža v tretji sedalni vrsti, sicer pa petsedežni santa fe razvaja z vzdolžno pomično zadnjo klopjo z nastavljivimi kotom naslonjal, s 634-litrskim prtljažnikom, z zelo udobnima prednjima sedežema, brezhibno izdelavo in kančkom usnjenega prestiža tudi na armaturni plošči. Digitalni merilniki, razmeroma majhen, a informativen zaslon multimedijske naprave z zapisi v slovenščini in prestavna stikala namesto ročice menjalnika opominjajo na oblikovno in tehnično osvežitev pred slabima dvema letoma, popoln seznam učinkovito delujočih asistenčnih sistemov pa na brezhibno varnost brez doplačil. 
Tehnično gledano je takšen santa fe podoben hibridnemu avtu, ki smo ga preskusili lani poleti; vlogo bencinskega motorja ima tudi tokrat 1,6-litrski turbo štirivaljnik s 132 kW, ki pa mu pri pogonu pomaga sinhroni električni motor s 67 kW, ki energijo dobiva iz akumulatorskega sklopa s 13,8 kWh. Polnimo ga lahko z največ 3,3 kW moči; celo na domači stenski vtičnici se takšen avto brez težav napolni čez noč. Edina “pogonska” opazka leti na premajhno posodo za gorivo oziroma bencin: 47 litrov na dolgih avtocestnih potovalnih etapah motor porabi dokaj hitro … 
Poraba je zelo odvisna od od načina uporabe avta; poraba električne energije se giblje med 25 in 30 kWh/100 km, poraba bencina pa med 6,6 in 9 l/100 km. Oboje je dokaj zmerno za tako velik, težak in udoben avto, za katerega je treba v najbolje opremljeni različici odšteti malce manj kot 63.000 evrov.

Razkošna notranjost - po prostoru in opremi.
Oglas
Oglas

Pod črto ...

Tudi za santa fe seveda velja, da ima priključno-hibridni pogon smisel le, če avto redno polnimo z elektriko iz omrežja; v nasprotnem primeru je racionalneje (in za približno 4 tisočake ceneje), če izberemo hibridno različico brez priključnih kablov …

Všeč nam je + 

prostornost v kabini, vozno udobje, delovanje hibridnega sistema, opremljenost z asistenčnimi sistemi

Ni nam všeč -

premajhna posoda za gorivo, (pre)majhna oddaljenost od tal za vožnjo po terenu

Zaradi dobrega štirikolesnega pogona bi mu prav prišel še kakšen dodaten centimeter pri odmiku od tal.

Tehnični podatki: Hyundai santa fe PHEV 1.6 T- GDi hybrid 4WD impression

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1598 cm3, največja moč: 132 kW (180 KM) pri 5500 vrt./min., največji navor: 265 Nm pri 1500 vrt./min. Sinhroni elektromotor: največja moč: 67 kW. Sistemska moč: 195 kW (265 KM), največji sistemski navor: 350 Nm. Samodejni štirikolesni pogon, 6-stopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 478,5 cm, širina: 190 cm, višina: 168,5 cm, medosna razdalja: 276,5 cm, masa praznega vozila: 2187 kg, dovoljena skupna masa: 2690 kg, prtljažnik: 634 - 1924 l, posoda za gorivo: 47 l, litij-ionski akumulatorski sklop: 13,8 kWh. 
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 187 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,1 s, normna poraba bencina: 1,5 l/100 km, izpust CO2: 37 g/km, električni doseg: 58 km, poraba na testu: 5,2 l/100 km in 28,5 kWh/100 km.
Cena: Hyundai Avto Trade: 62.740 EUR
Za 1300 evrov si lahko omislite dodatna sedeža v tretji sedalni vrsti, sicer pa petsedežni santa fe razvaja z vzdolžno pomično zadnjo klopjo z nastavljivimi kotom naslonjal in s 634-litrskim prtljažnikom.

 

Ključne besede


HyundaiTest avtapriključni hibridštirikolesni pogonElektromobilnosthyundai santa fe