Citroenov največji in najudobnejši križanec je ob letošnji lepotni prenovi dobil zloščeno podobo, a zadržal glavne lastnosti - vključno s priključno-hibridnim pogonskim sklopom. Kaj je še novega?
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Nova maska in večji digitalni zaslon
Dve leti po preskusu takrat še povsem svežega priključno-hibridnega citroena C5 aircrossa smo sedli za volan prenovljenega in olepšanega C5 aircrossa. Poznavalci citroenov bodo najprej opazili spremembe spredaj; maska hladilnika je zdaj bolj poudarjena in povezana z novima žarometoma, obe LED dnevni luči sta natančneje poravnani s prečkama maske hladilnika. Ob večjih hladilnih odprtinah na odbijaču in bolj odsekanih karoserijskih prelomih je C5 aircross videti resneje in bolj odraslo.
Zadaj je nova le grafika zadnjih luči, v notranjosti pa ne moremo spregledati večjega, 10-palčnega zaslona multimedijske naprave, ki je bolj pri roki in bolj pred očmi, a nič bolj informativen ali uporaben kot pred dvema letoma. Nova je tudi manjša ročica oziroma kar stikalo menjalnika, zaradi katerega je zdaj tudi sredinska konzola malce drugače urejena.
A kot smo napisali že ob prejšnjem preskusu, dodatna masa hibridnega pogonskega sklopa (avto tehta skoraj 2 toni) malce pokvari vozno udobje, še zlasti na ostrih, zaporednih cestnih grbinah.
Nespremenjen je ostal tudi priključno-hibridni pogonski sklop; 1,6-litrskemu bencinskemu motorju pri pogonu pomaga električni motor z 81 kW, ki energijo dobiva iz 13,2 kWh litij-ionskega akumulatorja, ki ga lahko polnimo tudi z elektriko iz vtičnice. Ob nežni desni nogi lahko na električni pogon prevozimo malce več kot 40 kilometrov, energetska bilanca pa je povsem odvisna od tega, kako redno avto priklapljate na elektriko. Kdor tega ne počne redno in pogosto, bo vrgel stran 8000 oziroma 6500 evrov, kolikor znaša razlika v ceni med priključno-hibridnim in bencinskim oziroma dizelskim C5 aircrossom. Poraba tega avta s praznim akumulatorskim sklopom in zato le na bencinski pogon se namreč giblje med 7 in 9 l/100 km.
Pod črto ...
C5 aircross tudi po prenovi ostaja prijetno udoben družinski križanec, ki v priključno-hibridni različici piha na dušo tehničnim navdušencem in tistim, ki imajo električni priključek vedno pri roki …
Všeč nam je +
bivalno udobje, bogata oprema, asistenčni sistemi
Ni nam vešč -
skromen prtljažnik, visoka cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina: 1598 cm3, največja moč: 133 kW (181 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 3000 vrt./min in električni motor, največja moč: 81 kW (110 KM), navor: 320 Nm, zmogljivost litij-ionskega akumulatorja: 13,2 kWh. Skupna sistemska moč in navor: 165 kW (224 KM) in 360 Nm. Pogon na prednji kolesi, samodejni 8-stopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 450 cm, širina: 185,9 cm, višina: 168,8 cm, medosna razdalja: 273 cm, masa praznega vozila: 1900 kg, dovoljena skupna masa: 2310 kg, prtljažnik: 460 - 600 – 1510 l, posoda za gorivo: 43 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 225 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,7 s, normna poraba goriva in elektrike kombinirano: 1,4 l/100 km in 15,6 kWh/100/km, izpust CO2: 36 g/km, poraba na testu: 6,4 l/100 km. |
Cena: | C Automobil Import: 45.800 EUR |