Test: volkswagen T-roc 1,5 TSI R-line

Test

Izzivalec - izzivalec svojega klasično zasnovanega brata golfa


Prenovljeni cestni terenec VW t-roc je z videzom in prožnim ter precej učinkovitim bencinskim motorjem naredil še korak naprej kot izzivalec svojega klasično zasnovanega brata golfa.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 2/5 zvezdic
Oglas
Oglas

Po prenovi t-roc izstopa z osveženim prednjim delom, na katerem sta lahko za dostopnih 749 dodatnih evrov vgrajena odlična matrična LED žarometa, ki ju čez celotno širino motorne maske pri opremi R-line povezuje še svetlobni LED kanal. To doplačilo vsekakor priporočamo, saj je vožnja v temi veliko udobnejša in varnejša. Nova je tudi LED grafika zadnjih luči, T-roc je dobil še posodobljen nabor aktivnih vozniških pomagal, ki delujejo zelo zanesljivo in uglajeno.

Sporočila na obeh zaslonih so zgledno prevedena v slovenščino.

V kabini izstopa ergonomsko dosledna instrumentna plošča s preglednimi, enostavno prilagodljivimi digitalnimi merilniki na 10,25 palca velikem zaslonu, za katerega je treba plačati dodatnih 383 evrov. Sporočila na obeh zaslonih so zgledno prevedena v slovenščino. Pod osrednjim zaslonom je še niz digitalnih stikal za hitre nastavitve odlične dvoobmočne samodejne klimatske naprave. 
Odlično počutje v svetli in dobro pregledni kabini dopolnjuje zelo dober sedežni položaj oziroma sedeži, ki dobro podpirajo telo. Družinsko vlogo t-roc podčrtuje tudi z lahko dostopnimi isofix sidrišči za pritrjevanje otroških sedežev. Ta so nameščena tudi na sovoznikovem sedežu. Ob podatkovno bogati in ergonomsko dosledni armaturni plošči v notranjosti zmoti malce preveč robustna plastika vratnih oblog ter spodnjega dela armaturne plošče. T-roc tudi ni najbolj radodaren s prostorom za kolena na zadnjih sedežih; pri tem je kombilimuzinski golf v precejšnji prednosti. 

T-roc je avto po meri zahtevnejših voznikov. Suveren je med ovinki in na avtocesti ter dovolj okreten tudi v mestu.

Vozniško prijeten avto 

Je pa tako opremljen in motoriziran t-roc vozniško zelo prijeten avtomobil. Poznan 1,5-litrski bencinski štirivaljnik TSI je prijetno prožen, saj vseh 260 Nm navora na kolesa dostavi že pri vsega 1500 vrtljajih.  S povprečno porabo 6,9 litra goriva na 100 km t-roc omogoča več kot 700 kilometrov dosega, varčni vozniki pa bodo z njim po gorivo zavili le na vsakih 800 kilometrov. Najšibkejši člen pogona je 7-stopenjski DSG menjalnik, ki se mu predvsem pri odločnem speljevanju in natančnih parkirnih manevrih poznajo leta, saj deluje zaletavo.

Je pa 1,4 tone težak t-roc prijetno poskočen, odlično vodljiv, natančen in zelo suvereno drži smer. Vozniško je zagotovo eden najboljših cestnih terencev v razredu, saj njegovo podvozje in blaženje predstavljata zelo dober kompromis med udobjem in dinamiko. 
Z vsemi doplačili je treba za dobro opremljenega družinskega cestnega terenca golfove velikosti odšteti zajetnih 36 tisočakov. Cenovna umestitev takega t-roca je po našem mnenju njegova največja pomanjkljivost, ki je ne moremo opravičiti ne skozi njegovo tehnologijo ne skozi uporabnost. Pred štirimi leti je takšen T-roc  z opremo sport in enakim motorjem pod pokrovom stal 23.815 evrov, danes pa 31.815 evrov - torej okroglih 8 tisočakov več.

Prtljažnik je v osnovi večji od golfovega, a je golfov višji in bolj dostopen.
Oglas
Oglas

Pod črto …

Prenovljeni t-roc dinamičnega videza in voznih lastnosti je v večini ključnih postavk osebne mobilnosti dober avtomobil, a žal tudi (pre)drag avtomobil. Za te denar ima kupec pri drugih znamkah na voljo več prostora in sodobnejši pogon. 

Všeč nam je +

všečna podoba, višji sedežni položaj, vozne lastnosti, matrična LED žarometa, prožen in varčen motor

Ni nam všeč -

neuglajeno delovanje DSG menjalnika, trda plastika

Eden najbolj opaznih elementov prenove je svetleča LED črta, ki na motorni maski povezuje oba žarometa. 

Tehnični podatki

Volkswagen T-roc 1,5 TSI R-line

Motor in prenos moči:  bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1498  cm3, največja moč: 110  kW (150 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 250  Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran sedemstopenjski DSG menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 423,6  cm, širina: 181,9  cm, višina: 158,4  cm, medosna razdalja: 259  cm, masa praznega vozila: 1403   kg, dovoljena skupna masa: 1860  kg, prostornina prtljažnika 445 – 1290  l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 205  km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8, 6 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,5 l/100 km, izpust CO2: 148 g/km, poraba na testu: 6,9  l/100 km.
Cena: Porsche Slovenija: 31.815 EUR.

 

Ključne besede


Test avtaVolkswagen T-rocVolkswagen