Majhen suzuki swift z enostavnim, a učinkovitim štirikolesnim pogonom v osebno mobilnost vnese dodatno funkcionalnost: je eden redkih avtomobilov tega razreda s štirikolesnim pogonom.
oblika in prostornost | 3/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
1,2-litrski bencinski štirivaljnik ima 5 kW manj moči kot pred nedavno tehnično prenovo. Inženirji so z novo programsko opremo - ta za je za 1600 vrtljajev znižala mejo, pri kateri je dosežen največji navor - ohranili prožnost oziroma odzivnost, a posodobitev je vlogo odigrala le na papirju oziroma pri gramih CO2 v homologacijskem kartončku. Swiftova elektrifikacija z 48-voltno napeljavo, dodatnim litij-ionskim akumulatorjem (10 Ah) in kompaktno električno napravo (zaganjalnik-generator) motorju sicer pomaga z dodatnimi 3 kW in 50 Nm navora, med vožnjo pa se opazi, da je “čistejši” swift postal nekoliko bolj lenoben. Bistvenega napredka v učinkovitosti te bližnjice ne pokaže niti povprečna testna poraba goriva. Če swiftovih 5,7 litra na 100 km primerjamo z več kot liter manjšo porabo precej bolj odzivnega hibridnega Toyotinega yarisa, je hitro jasno, zakaj nas bližnjica ne prepriča.
Noben klanec mu ni prestrm
Swift z odličnimi voznimi lastnosti, predvsem po zaslugi štirikolesnega pogona, za seboj pušča večino tekmecev. Med ovinki blesti in noben makadamski ali zasneženi klanec mu ni prestrm. Le na avtocesti se ne znajde najbolje, saj ima le 5 prestav s (pre)kratko izračunanimi razmerji, zato je pri višjih hitrostih preglasen.
Pod črto ...
Še vedno menimo, da je swift zaradi svoje simpatične podobe, praktičnosti, prostorne in pregledne kabine, izdatne opreme s širokim naborom dobro delujočih vozniških pripomočkov in štirikolesnega pogona prijeten avto, ki za ceno 17 tisočakov ponuja več od velike večine tekmecev.
Všeč nam je +
vozne lastnosti, prostorna in pregledna kabina, učinkovit štirikolesni pogon, celovita varnostna oprema, všečna podoba
Ni nam všeč -
trda plastika, odzivnost motorja, hrup pri višjih hitrostih
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina: 1197 cm3, največja moč: 61 kW (83 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 107 Nm pri 2800 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, ročni 5-stopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 384,5 cm, širina: 173,5 cm, višina: 152 cm, medosna razdalja: 245 cm, masa praznega vozila: 1050 kg, dovoljena skupna masa: 1420 kg, prostornina prtljažnika 265 - 947 l, posoda za gorivo: 37 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 170 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 13,8 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,5 l/100 km, izpust CO2: 125 g/km, poraba na testu: 5,7 l/100 km. |
Cena: | Suzuki Slovenija: 17.320 EUR |