Čeprav je C3 aircross najmanjši v Citroenovi paleti cestnih terencev, ponuja vse, kar je všeč Citroenovim kupcem; simpatično in prepoznavno podobo, veliko vozniškega udobja in dovolj družinske uporabnosti, da je lahko tudi prvi avto pri hiši.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Prilagodljiv tloris preseneti s prostorom
Prostorninsko majhen, a dovolj zmogljiv in preverjen motor lahko zadovolji precej širok nabor vozniških želja. V izjemno konkurenčnem razredu kompaktnih cestnih terencev bo prava izbira za vse, ki na prvo mesto postavljajo prostornost in enostavnost uporabe. Z več kot 2,6-metrsko razdaljo (260,4 cm) med osema in pomično zadnjo klopjo C3 aircross ponuja prilagodljiv kabinski tloris, ki lahko poveča udobje sedenja ali pa prostornino že v osnovi prepričljivega 410-litrskega prtljažnika. Ob razgibano oblikovani armaturni plošči bi pričakovali kakšen bolj uporaben predal za telefon. Da je bilo pri zasnovi avtomobila zelo pomembno razmerje med opremo in ceno, izdaja trda plastika, ki je najbolj očiten dokaz varčevanja. Tudi sicer velika in udobna prednja sedeža med ovinki pokažeta hibo, saj telesu ne nudita dovolj bočne opore. Voznik bo zadovoljen z dobro preglednostjo.
Z robustno zaščito izpostavljenih karoserijskih delov, večjo oddaljenostjo od tal in predvsem zaradi dobrega blaženja se je s tem avtom brez strahu mogoče zapeljati po slabih makadamskih ali gozdnih poteh. V globljem snegu in na blatnem kolovozu s pogonom na le prednji kolesi ne zmore nič več kot običajen avto. Prožen trivaljnik vožnji zagotavlja nekaj iskrivosti in lahkotnosti, še več bi ju, če bi imel menjalnik 6 prestav. Moči in navora je povsem dovolj. S povprečno porabo 6,3 litra goriva na 100 km ostaja v pričakovanih mejah.
Pod črto ...
Ob aktualnih popustih nakupa s financiranjem je razmeroma dobro opremljen C3 aircross vsekakor še vedno zanimiv kandidat za družinsko mobilnost, leta se mu poznajo le na kratkem spisku sistemov za pomoč vozniku.
Všeč nam je +
prepoznaven videz, preglednost in sedežni položaj, udobno blaženje, zmerne cene dodatne opreme
Ni nam všeč -
plastična notranjost, (pre)malo aktivnih vozniških asistentov, le 5-stopenjski menjalnik
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 1199 cm3, največja moč: 81 kW (110 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 205 Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 415,5 cm, širina: 176,5 cm, višina: 164,8 cm, medosna razdalja: 260,4 cm, masa praznega vozila: 1335 kg, dovoljena skupna masa: 1795 kg, prtljažnik: 410 - 1289 l, posoda za gorivo: 45 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 183 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,3 l/100 km, izpust CO2: 110 g/km, poraba na testu: 6,3 l/100 km. |
Cena: | C Automobil Import : 18.230 EUR |