Kratek test: Toyota corolla sedan 1.8 VVT-i e-CVT HSD executive

Test

Elegantna izbira - prostoren in prestižen nadomestek avensisa


Da pri Toyoti vse stavijo na svoje hibridne karte, že vemo; ena od posledic hibridne stave je tudi limuzinska corolla, ki je v novi generaciji zdaj na voljo tudi s hibridnim pogonskim sklopom. Sicer zgolj v različici z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in sistemsko močjo 90 kW, a z izboljšano uglajenostjo in odzivnostjo.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
Varnost in oprema 5/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic 
Ena od posledic hibridne stave je tudi limuzinska corolla, ki je v novi generaciji zdaj na voljo tudi s hibridnim pogonskim sklopom.

 

Udobje in prostornost hibridne limuzine

Hibridna limuzinska corolla ni dirkalnik, zna pa zelo umirjeno in elegantno premagovati cestne kilometre; le ob polnem plinu je elastičen značaj brezstopenjskega menjalnika še moteče glasen. Svetla plat Toyotinega hibridnega sistema je gospodarnost; mestne ulice se da prevoziti s porabo pod 5 l/100 km, avtoceste jo dvignejo prek 6 l/100 km.

Hibridni pogonski sklop se dobro sklada z voznimi lastnostmi limuzinske corolle; 270-centimetrska medosna razdalja - enaka kot v karavanski corolli - in udobno nastavljeno vzmetenje zagotovita limuzinsko udobje, nova platforma pa natančno vodljivost in zanesljivo lego na cesti.

Corolla sedan je značilna limuzina z dovolj prostora na zadnji klopi in po litrih prostornem, a zaradi ozke odprtine in neprilagodljivosti manj uporabnim prtljažnikom kot pri karavanski različici. Pri nas limuzinske karoserijske zasnove v tem avtomobilskem razredu niso prav priljubljene - kdor išče dobro uporabnost, naj se raje ozre po podobo prostorni karavanski corolli -, a corolla sedan premore dovolj elegance in prostora, da je v Toyotini ponudbi učinkovito nadomestila izumrlega avensisa.

270-centimetrska medosna razdalja - enaka kot v karavanski corolli - in udobno nastavljeno vzmetenje zagotovita limuzinsko udobje.

 

Pod črto ...

Z (najrazkošnejšim) opremskim paketom executive so tudi popoln paket asistenčnih sistemov, odlična prilagodljiva LED žarometa in bogata, a malce nepregledna multimedijska oprema. Takšna corolla stane manj kot 30.000 evrov. Primerljivih tekmecev ni veliko - sploh pa ne hibridnih. 

 

Všeč nam je + 

elegantna podoba, udobje v vožnji, majhna poraba goriva

Ni nam všeč - 

skromne zmogljivosti, dostop do prtljažnika, multimedijski sistem

Corollo z opremo executive dopolni bogata, a malce nepregledna multimedijska oprema.

 

 Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, prostornina: 1798 cm3, največja moč: 72  kW (97 KM) pri 5200 vrt./min., največji navor: 142  Nm pri 3600 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 53  kW (72  KM), največji navor: 163 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 90 kW (121 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: 463 cm, širina: 178 cm, višina: 143,5  cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1425 kg, prtljažnik: 471  l, posoda za gorivo: 43  l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,1  s, normna poraba goriva kombinirano: 3,8 l/100  km, izpust CO2: 87 g/km, poraba na testu: 5,9  l/100 km.
Cena:  Toyota Adria: 28.250 EUR

 

Corolla sedan je značilna limuzina z dovolj prostora na zadnji klopi in po litrih prostornem, a zaradi ozke odprtine in neprilagodljivosti manj uporabnim prtljažnikom kot pri karavanski različici.

 

 

 

Ključne besede


TestToyotaTest avtatoyota corolla