Da pri Toyoti vse stavijo na svoje hibridne karte, že vemo; ena od posledic hibridne stave je tudi limuzinska corolla, ki je v novi generaciji zdaj na voljo tudi s hibridnim pogonskim sklopom. Sicer zgolj v različici z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in sistemsko močjo 90 kW, a z izboljšano uglajenostjo in odzivnostjo.
Oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
Zmogljivost in poraba | 3/5 zvezdic |
Vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
Varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
Vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Udobje in prostornost hibridne limuzine
Hibridna limuzinska corolla ni dirkalnik, zna pa zelo umirjeno in elegantno premagovati cestne kilometre; le ob polnem plinu je elastičen značaj brezstopenjskega menjalnika še moteče glasen. Svetla plat Toyotinega hibridnega sistema je gospodarnost; mestne ulice se da prevoziti s porabo pod 5 l/100 km, avtoceste jo dvignejo prek 6 l/100 km.
Hibridni pogonski sklop se dobro sklada z voznimi lastnostmi limuzinske corolle; 270-centimetrska medosna razdalja - enaka kot v karavanski corolli - in udobno nastavljeno vzmetenje zagotovita limuzinsko udobje, nova platforma pa natančno vodljivost in zanesljivo lego na cesti.
Corolla sedan je značilna limuzina z dovolj prostora na zadnji klopi in po litrih prostornem, a zaradi ozke odprtine in neprilagodljivosti manj uporabnim prtljažnikom kot pri karavanski različici. Pri nas limuzinske karoserijske zasnove v tem avtomobilskem razredu niso prav priljubljene - kdor išče dobro uporabnost, naj se raje ozre po podobo prostorni karavanski corolli -, a corolla sedan premore dovolj elegance in prostora, da je v Toyotini ponudbi učinkovito nadomestila izumrlega avensisa.
Pod črto ...
Z (najrazkošnejšim) opremskim paketom executive so tudi popoln paket asistenčnih sistemov, odlična prilagodljiva LED žarometa in bogata, a malce nepregledna multimedijska oprema. Takšna corolla stane manj kot 30.000 evrov. Primerljivih tekmecev ni veliko - sploh pa ne hibridnih.
Všeč nam je +
elegantna podoba, udobje v vožnji, majhna poraba goriva
Ni nam všeč -
skromne zmogljivosti, dostop do prtljažnika, multimedijski sistem
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina: 1798 cm3, največja moč: 72 kW (97 KM) pri 5200 vrt./min., največji navor: 142 Nm pri 3600 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 53 kW (72 KM), največji navor: 163 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 90 kW (121 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | 463 cm, širina: 178 cm, višina: 143,5 cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1425 kg, prtljažnik: 471 l, posoda za gorivo: 43 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,1 s, normna poraba goriva kombinirano: 3,8 l/100 km, izpust CO2: 87 g/km, poraba na testu: 5,9 l/100 km. |
Cena: | Toyota Adria: 28.250 EUR |