Prenovljeni električni hyundai ioniq nima niti največjega dosega med tekmeci, niti najzmogljivejše električne shrambe, a je kljub temu eden bolj uporabnih in prepričljivih električnih avtomobilov na naših cestah. Zakaj?
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Brez težav edini avtomobil v družini
Ker je zaradi svojih voznih lastnosti, prostora, zelo kakovostne izdelave, energetske učinkovitosti in uporabniške izkušnje lahko brez težav tudi edini avtomobil v družini. Z zmogljivejšim (za 10,3 kWh), a hkrati ne prevelikim in pretežkim litij-ionskim polimernim akumulatorjem (38,8 kWh) ioniq tudi ob vklopljenem zimskem programu udobja z ogrevanim volanom in sedeži brez vsakršnih težav prevozi 250 kilometrov - štirikrat več kot znaša dnevna kilometrina povprečnega Evropejca.
Vozniško zelo prijeten in zadovoljen tudi z navadno vtičnico
Hyundai ni pretiraval z velikostjo električne shrambe, ampak poskrbel za kar najbolj optimalno energijsko učinkovitost, kar pripomore k uporabnosti - ravno pravšnji za slovenske razdalje. Do domače vtičnice se tudi po celodnevni mobilnosti nikoli nismo pripeljali z manj kot 43 odstotki energije v akumulatorju, zato nas je po nočnem polnjenju na običajni vtičnici zjutraj skoraj vedno pričakala 100-odstotna zaloga energije. Z ioniqom se prav zaradi ravno prav zmogljivega akumulatorja še da shajati tudi brez domače polnilnice.
Vožnja električnega ioniqa je zelo prijetna. Avto se odlično drži ceste, je lahkotno vodljiv in v športnem programu presenetljivo iskriv. Avto ima zelo kakovostno izdelavo, zadostno prostornost potniške kabine, navduši pa s spokojno tiho vožnjo. Prtljažnik je še vedno plitek, a dovolj velik za večino običajnih logističnih potreb družinske mobilnosti. Najvišja raven opreme poleg usnjenih, prezračevanih in ogrevanih električnih sedežev pomeni tudi praktično popoln seznam aktivnih varnostnih pomočnikov ter precej boljše LED luči.
Pod črto ...
Upoštevajoč subvencijo Eko sklada prenovljeni hyundai inoniq electric za 35.500 evrov predstavlja dostopno električno mobilnost za vse, ki imajo domačo vtičnico in natančno razdelano ekonomijo električnih kilometrov. Investicija lahko pri elektromobilnosti pomeni tudi varčevanje.
Všeč nam je +
uporabnost in prostornost, večji doseg, lahkotna vožnja, bogata serijska oprema, kakovost izdelave
Ni nam všeč -
preglednost pri vzvratni vožnj, povprečen polnilnik (AC)
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | sinhroni električni motor, največja moč: 100 kW (136 KM), največji navor: 295 Nm. Pogon na prednji kolesi, samodejni brezstopenjski menjalnik. Litij-ionski polimerni akumulator, zmogljivost: 38,3 kWh. |
Mere in masa: | dolžina: 447 cm, širina: 182 cm, višina: 147,5 cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1626 kg, največja dovoljena masa: 1970 kg, prtljažnik: 357 – 1417 l. |
Zmogljivosti in doseg: | največja hitrost: 165 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,9 s, normna kombinirana poraba energije: 13,8 kWh/100 km, normni največji doseg: 311 km, poraba energije na testu: 15,4 kWh /100 km, povprečni doseg na testu: 249 km (zimski program). |
Cena: | Hyundai Avto Trade: 41.500 EUR. |