Kratek test: Dacia duster 1.3 TCe 130 FAP 4x4 adventure
Test
Ljudski robustnež - cenovna dostopnost in dobra zmogljivost z roko v roki
Daciini avtomobili so zaradi svoje cenovne dostopnosti pravi ljudski avtomobili, duster pa s svojo zmogljivostjo in robustnostjo sinonim za cenovno dostopen terenski avtomobil.
Oblika in prostornost
4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba
3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje
4/5 zvezdic
Varnost in oprema
2/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno
4/5 zvezdic
Elektronsko prilagodljiv štirikolesni pogon se je v testnem dusterju izkazal za zelo uporabnega: je odziven in učinkovit, za težje terenske zahteve pa mu lahko tudi ročno zaklenemo prenos navora v razmerju 50 : 50 med prednjo in zadnjo osjo.
Sodobnost, ki pa ostaja povprečna
Testni duster je bil opremljen z 1,3-litrskim bencinskim štirivaljnikom, o katerem smo že podrobneje pisali v testu dusterja z opremo techroad z dvokolesnim pogonom. Elektronsko prilagodljiv štirikolesni pogon se je v testnem dusterju izkazal za zelo uporabnega: je odziven in učinkovit, za težje terenske zahteve pa mu lahko tudi ročno zaklenemo prenos navora v razmerju 50 : 50 med prednjo in zadnjo osjo.
Čeprav je duster sodoben avto, nima nekaterih varnostnih pripomočkov, ki jih imajo tekmeci; ponuja sistem za nadzor mrtvih kotov, pri zahtevnejši vožnji navzdol po terenu pa streže s sistemom za pomoč pri strmih spustih.
Tudi uporabniški vmesnik multimedijske naprave vsebuje nekaj ”priboljškov”, saj poleg navigacije in povezovanja telefona omogoča tudi prikaz podatkov o terenski vožnji, na primer o vzdolžnem in prečnem naklonu avta.
Motor je poskočen in ob pretirani grobosti s stopalko za plin pri izklopljenem štirikolesnem pogonu hitro zavrti prednji kolesi v prazno. Ne prav trdo vzmetenje zelo učinkovito blaži cestne in terenske neravnine. S porabo 8,1 l/100 km avto ni prav varčen, a velja upoštevati tudi precej prevoženih kilometrov po zahtevnejšem terenu.
Štirikolesni pogon je odziven in učinkovit, za težje terenske zahteve pa mu lahko tudi ročno zaklenemo prenos navora v razmerju 50 : 50 med prednjo in zadnjo osjo.
Pod črto ...
Kupec za nekaj več kot 20 evrskih tisočakov - upoštevajoč nekaj dodatne opreme - dobi vozniško in terensko zmogljivega terenca, katerega največja vrednost je v vsestranskosti in robustnosti ter nima prav veliko tekmecev.
Všeč nam je +
prostornost, delovanje štirikolesnega pogona, robustnost
Ni nam všeč -
prenos moči ob prednjem pogonu, pomanjkanje varnostnih sistemov
Uporabniški vmesnik multimedijske naprave vsebuje nekaj ”priboljškov”, saj poleg navigacije in povezovanja telefona omogoča tudi prikaz podatkov o terenski vožnji, na primer o vzdolžnem in prečnem naklonu avta.
Tehnični podatki
Motor in prenos moči:
turbo bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1332 cm3, največja moč: 96 kW (130 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 240 Nm pri 1600 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa:
dolžina 434,1 cm, širina: 180,4 cm, višina: 168,2 cm, medosna razdalja: 267,6 cm, masa praznega vozila: 1331 kg, dovoljena skupna masa: 1845 kg, prostornina prtljažnika: 376 – 1409 l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivosti in poraba:
največja hitrost: 186 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,1 s, poraba goriva kombinirano: 6,4 l/100 km, izpust CO2: 171 g/km, poraba na testu: 8,1 l/100 km.
Cena:
Renault Nissan Slovenija: 19.190 EUR
Motor je poskočen in ob pretirani grobosti s stopalko za plin pri izklopljenem štirikolesnem pogonu hitro zavrti prednji kolesi v prazno. Ne prav trdo vzmetenje zelo učinkovito blaži cestne in terenske neravnine.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.