Lanska pomladitev je Mercedesov srednjeveliki GLC opremila z novimi LED svetili in svežim svetlobnim podpisom (spredaj in zadaj), rahlo osveženo masko hladilnika in odbijači. A tudi z digitalno vsebino - uporabniškim vmesnikom MBUX, ki se vozniku odzove na geslo “Hey, Mercedes” in se zna pogovarjati s potnikom (žal ne v slovenščini).
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 5/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 2/5 zvezdic |
Suverenost in samozavest imata svojo ceno
Ostale spremembe so skrite, a vseeno občutne; potniška kabina je še temeljiteje zvočno izolirana, materiali v notranjosti še boljši, kakovost izdelave še na višji ravni. GLC zato ostaja uglajen gospod med tekmeci; tih, suveren in samozavesten.
2-litrski dizelski štirivaljnik v različici 300 d zmore 180 kW in kar 500 Nm navora; ob pomoči odličnega 9-stopenjskega samodejnega menjalnika in učinkovitega štirikolesnega pogona se GLC suvereno odzove na vsakršne vozniške zahteve. Pospešuje z vnemo športnega avtomobila, s polno obtežitvijo, strmimi klanci in blagim brezpotjem pa opravi brez vsakršnega truda - tiho, mirno in zelo suvereno.
GLC si kupec lahko opremi s popolno varnostno, stilsko ali udobju namenjeno opremo - če seže globoko v žep in odkljuka dodatke z dolgega seznama doplačil. Pri testnem GLC so ti osnovno ceno 54.100 evrov napihnili na kar 92.000 evrov, kar je za racionalne avtomobilske kupce že kar absurdna številka, v prestižnih avtomobilskih razredih pa običaj.
Pod črto ...
GLC si po prenovi zasluži še večje spoštovanje in občudovanje, je pa v tej različici še za korak dlje od finančnih zmožnosti velike večine voznikov na naših tleh. Če pa slučajno sežete tako visoko, nikar ne oklevajte; boljšega srednjevelikega cestnega terenca trenutno ne boste našli.
Všeč nam je +
vozno udobje, zračno vzmetenje, odlične zmogljivosti, kakovost izdelave
Ni nam všeč -
draga dodatna oprema, visoka cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1950 cm3, največja moč: 180 kW (245 KM) pri 4200 vrt./min, največji navor: 500 Nm pri 1600 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, devetstopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | 465,5 cm, širina: 189 cm, višina: 164,4 cm, medosna razdalja: 287,3 cm, masa praznega vozila: 1845 kg, dovoljena skupna masa: 2510 kg, prtljažnik: 505 - 1600 l, posoda za gorivo: 50 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 231 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 6,5 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,6 l/100 km, izpust CO2: 172 g/km, poraba na testu: 8,1 l/100 km. |
Cena: | Autocommerce: 54.410 EUR |