Kratek test: Mercedes GLC 300 d 4 matic off-road

Test

Gospod - med tekmeci samozavesten, suveren in uglajen


Lanska pomladitev je Mercedesov srednjeveliki GLC opremila z novimi LED svetili in svežim svetlobnim podpisom (spredaj in zadaj), rahlo osveženo masko hladilnika in odbijači. A tudi z digitalno vsebino - uporabniškim vmesnikom MBUX, ki se vozniku odzove na geslo “Hey, Mercedes” in se zna pogovarjati s potnikom (žal ne v slovenščini).

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 2/5 zvezdic
2-litrski dizelski štirivaljnik v različici 300 d zmore 180 kW in kar 500 Nm navora; ob pomoči odličnega 9-stopenjskega samodejnega menjalnika in učinkovitega štirikolesnega pogona se GLC suvereno odzove na vsakršne vozniške zahteve.

Suverenost in samozavest imata svojo ceno

Ostale spremembe so skrite, a vseeno občutne; potniška kabina je še temeljiteje zvočno izolirana, materiali v notranjosti še boljši, kakovost izdelave še na višji ravni. GLC zato ostaja uglajen gospod med tekmeci; tih, suveren in samozavesten.

2-litrski dizelski štirivaljnik v različici 300 d zmore 180 kW in kar 500 Nm navora; ob pomoči odličnega 9-stopenjskega samodejnega menjalnika in učinkovitega štirikolesnega pogona se GLC suvereno odzove na vsakršne vozniške zahteve. Pospešuje z vnemo športnega avtomobila, s polno obtežitvijo, strmimi klanci in blagim brezpotjem pa opravi brez vsakršnega truda - tiho, mirno in zelo suvereno.

GLC si kupec lahko opremi s popolno varnostno, stilsko ali udobju namenjeno opremo - če seže globoko v žep in odkljuka dodatke z dolgega seznama doplačil. Pri testnem GLC so ti osnovno ceno 54.100 evrov napihnili na kar 92.000 evrov, kar je za racionalne avtomobilske kupce že kar absurdna številka, v prestižnih avtomobilskih razredih pa običaj.

Lanska pomladitev je Mercedesov srednjeveliki GLC opremila z novimi LED svetili in svežim svetlobnim podpisom (spredaj in zadaj), rahlo osveženo masko hladilnika in odbijači.

 

Pod črto ...

GLC si po prenovi zasluži še večje spoštovanje in občudovanje, je pa v tej različici še za korak dlje od finančnih zmožnosti velike večine voznikov na naših tleh. Če pa slučajno sežete tako visoko, nikar ne oklevajte; boljšega srednjevelikega cestnega terenca trenutno ne boste našli. 

Všeč nam je + 

vozno udobje, zračno vzmetenje, odlične zmogljivosti, kakovost izdelave

 Ni nam všeč -

draga dodatna oprema, visoka cena

Uporabniški vmesnik MBUX, ki se vozniku odzove na geslo “Hey, Mercedes” in se zna pogovarjati s potnikom, pa žal nima možnosti v slovenskem jeziku.

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1950 cm3, največja moč: 180 kW (245 KM) pri 4200 vrt./min, največji navor: 500 Nm pri 1600 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, devetstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: 465,5 cm, širina: 189 cm, višina: 164,4 cm, medosna razdalja: 287,3 cm, masa praznega vozila: 1845 kg, dovoljena skupna masa: 2510 kg, prtljažnik: 505 - 1600 l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 231 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 6,5 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,6 l/100 km, izpust CO2: 172 g/km, poraba na testu: 8,1 l/100 km.
Cena:   Autocommerce: 54.410 EUR

 

  

Ključne besede


TestMercedesTest avtaMercedes GLC