#Srečanja: Rešeni prazniki

Pogovor

Neža Bizjak, članica AMZS


Dokler ni potrebovala pomoči na cesti, ni pomislila na to, da bi se včlanila v AMZS. Zdaj je vesela, da ima ob sebi angela varuha, na katerega se lahko zanese v težavah. V AMZS se je včlanila pred nekaj leti, ko je mehanik prišel zamenjat izpraznjeno pnevmatiko na njenem avtu. AMZS pomoč na cesti je poklicala tudi v času božično-novoletnih praznikov.

Na pogovor smo vas povabili zaradi vaše pozitivne izkušnje z AMZS. Nam lahko opišete to izkušnjo?

Bilo je pred nekaj leti, ko sem hitela iz pisarne in nič hudega sluteč na parkirišču na avtomobilu opazila izpraznjeno pnevmatiko. Bila sem šokirana, mudilo se mi je in nekaj trenutkov nisem vedela, kaj narediti. Spomnila sem se na AMZS, kljub temu, da dotlej nisem bila članica in nisem bila prepričana, če mi bodo lahko sploh pomagali. Zelo me je presenetilo, kako odzivni in prijazni so bili. Mehanik Jasmin je bil pri meni v nekaj minutah in zamenjal pnevmatiko z rezervno. Na licu mesta mi je uredil še članstvo in mi podrobno razložil vse o vseh prednostih in ugodnostih članstva.

Pred tem niste nikoli pomislili, da bi se včlanili v AMZS?

AMZS članstvo je bilo od nekdaj prisotno v naši družini, ker je bil oče član, a vse do takrat, ko sem potrebovala pomoč na cesti, na to, da bi se včlanila tudi sama, nisem pomislila. Zdaj sem vesela, da sem članica. Imam osnovno članstvo, s katerim se počutim bolj varno na cesti. Pomirjena sem, ker mi AMZS stoji ob strani kot angel varuh, na katerega se lahko v težavah vedno zanesem.

Zelo zanesljivo so vas Rumeni angeli rešili tudi v času božično-novoletnih praznikov.

Hvala AMZS za rešene praznike! Bil je zadnji konec tedna pred novim letom. V krožišču v bližini ljubljanske poslovne enote AMZS sem zapeljala v robnik, ker sem se umikala avtomobilu, in preluknjala obe desni pnevmatiki. Zagrabila sem telefon in poklicala 1987, številko, ki jo imam za vedno vtisnjeno v spomin. V klicnem centru so hitro organizirali "reševalno akcijo" in uredili prevoz poškodovanega vozila na dogovorjeno mesto. Pohvala in zahvala tako klicnemu centru kot vleki vozila. Ne le, da so me rešili iz težav, ampak so me v stresni situaciji tudi pomirili, kar mi veliko pomeni. Že čez nekaj dni sem se z avtom lahko spet podala na cesto.

"Imam osnovno članstvo, s katerim se počutim bolj varno na cesti. Pomirjena sem, ker mi AMZS stoji ob strani kot angel varuh, na katerega se lahko v težavah vedno zanesem."

Ste poleg pomoči na cesti doslej koristili tudi druge ugodnosti AMZS članstva?

Najbolj mi je pomembna pomoč na cesti. Rada berem Motorevijo, tudi zato, ker je dandanes klasičnih fizičnih publikacij vse manj. Pred kratkim sem v AMZS opravila tehnični pregled in podaljšala registracijo vozila, pri čemer sem izkoristila članski popust. Vseh članskih ugodnosti, priznam, ne poznam. Velikokrat je tako, da dokler česa ne potrebuješ, sploh ne veš, da obstaja.

Kako bi opisali sebe kot voznico?

Fleksibilna, dobro predvidim situacijo, previdna. Med vožnjo se poskusim osredotočiti le na vožnjo. Ekrane in skrbi odmislim za tistih nekaj minut. Dejstvo je, da je človek zmotljiv ter da na vožnjo vplivajo čustva, skrbi, stres, ego. Ob tem podpiram vse napredne asistenčne sisteme, ki nam pomagajo voziti varneje.

Kako si predstavljate mobilnost prihodnosti?

Upam, da ne bosta več nafta in bencin tista, ki bosta vrtela svet naprej. Da zaradi goriva ne bo več monopolov določenih držav. Vsekakor stavim na električna vozila.

Kaj pričakujete od AMZS v prihodnje?

Še boljši, bolj avtomatiziran sistem, da bi vse potekalo hitreje in bila uporabniška izkušnja enostavnejša. Morda razvoj še kakšne aplikacije.

Imate tudi vi zanimivo izkušnjo z AMZS? Delite jo z nami in ostalimi člani AMZS: pišite na naš elektronski naslov clanstvo@amzs.si ali motorevija@amzs.si.

Ključne besede


Motorevijapomoč na cestiSrečanjaAMZS članstvočlan AMZSpogovorNeža Bizjak