Škoda, ki ima več kot stoletno tradicijo izdelovanja avtomobilov, ta čas praznuje 25-letnico povezanosti s koncernom Volkswagen. Po spremembi družbenega režima je namreč Češka država iskala strateškega lastnika za tovarno Škoda. Za njen nakup sta se potegovala francoski Renault in nemški Volkswagen. Pred 25. leti je bila sprejeta odločitev, da bo Škoda prodana Volkswagnu. O takratnem dogajanju, pa seveda tudi o sedanjem položaju v Škodi, smo se pogovarjali s Petrom Podlipnyjem, direktorjem znamke Škoda v Sloveniji pri družbi Porsche Slovenija. Petr Podlipny izhaja iz Mlade Boleslave, kraja, kjer je doma Škoda. Vso svojo poslovno pot je preživel v Škodi, pred osmimi leti pa je po poroki s Slovenko prišel v Slovenijo, svojo poklicno pot pa tudi pri nas nadaljuje pri Škodi.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.