Pick-up L200 je eden od Mitsubishijevih avtomobilov z najdaljšim stažem, hkrati pa - v svojem razredu - tudi eden tržno najuspešnejših. Pred kratkim je bil deležen temeljite prenove, ki je segla precej globlje od lepotnih karoserijskih popravkov.
Ustregel prav zahtevam po varnosti, ekologiji in udobju
Pick-upi so ena redkih stalnic na vseskozi spreminjajočem se zemljevidu avtomobilskih zasnov in oblik; s svojo uporabno in robustno tehnično zasnovo edini lahko ustrežejo najzahtevnejšim izzivom osebne in tovorne mobilnosti na težje dostopnih krajih. A avtomobilski razvoj ni zaobšel pick-upov; varnostni in ekološki standardi veljajo tudi zanje, kupci pa si želijo vse več udobja - ne glede na tovorni keson za potniško kabino.
Mitsubishi L200 je ob tej temeljiti prenovi ustregel prav zahtevam po varnosti, ekologiji in udobju, za dobro mero pa zraven navrgel še temeljit lepotni popravek: na novo preoblikovan prednji del s krajšim pokrovom motornega prostora in občutno višje postavljenima žarometoma ter več ostrih karoserijskih prelomov ga naredijo bolj robustnega in sodobnega. Morda tudi zato, ker je po odhodu pajera to edini kleni Mitsubishijev terenski avto in računa tudi na pajerove kupce?
Še vedno brez težav tono tovora odpelje kamorkoli ...
Tako kot doslej bo L200 na voljo v dveh karoserijskih različicah: kot club cab z enojnimi bočnimi vrati in zasilno zadnjo klopjo ter kot veliko bolje prodajan double cab s parom vrat na vsakem boku in uporabno prostorno zadnjo klopjo. Manjša potniška kabina seveda pomeni daljši tovorni keson in obratno: pri različici club cab ta v dolžino meri 185 cm, pri različici double cab pa 152 cm.
L200 tudi prenovi ohranja svojo nosilnost nekaj čez 1000 kg, z uporabo močnejših jekel za šasijo in dodatnim listom zadnjih listnatih vzmeti pa so odgovorili tudi na očitke o ne dovolj trdni šasiji za prevoz najtežjih tovorov. Še vedno sicer velja, da je avto udobnejši, ko je vsaj malce obtežen s tovorom, a tudi prazen zadovoljivo ščiti potnike pred cestnimi luknjami.
Več k udobju v vožnji prinese nova pogonska kombinacija: dosedanji 2,4-litrski dizelski štirivaljnik so nadomestili z novim 2,2-litrskim, ki je sicer šibkejši - zdaj zmore le še 110 kW -, a s 400 Nm navora enako prožen. Predvsem pa je čistejši, saj motor zdaj ustreza okoljskemu standardu euro 6d-temp. L200 je dobil tudi nov 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki res ni tako odziven kot podobni menjalniki v osebnih avtih, si pa zdaj voznik lahko pomaga z ročnim pretikanjem z obvolanskima ročicama.
Super-select 4WD
Pomembna novost je nov stalni štirikolesni pogon, ki bo na voljo v bogatejših različicah. “Super-select 4WD” pogon omogoča izbiro med dvokolesnim in štirikolesnim pogonom, štirikolesnim pogonom z vklopljeno sredinsko zaporo diferenciala in vklopom reduktorja, za doplačilo pa je na voljo tudi zapora zadnjega diferenciala. Elektronsko uravnavan štirikolesni pogon in sodobni asistenčni sistemi ponujajo tudi samodejno spuščanje po strmih klancih s sistemom HDC in pa izbiro med štirimi terenskimi voznimi programi.
Velja omeniti tudi sodobno varnostno opremo: L200 je lahko opremljen s 360-stopinjsko kamero, sistemom za preprečevanje naleta in za opozarjanje vozil v mrtvem kotu, pa tudi z opozorilom pred zapustitvijo voznega pasu in sistemom za nadzor prečnega prometa. Večina asistenčnih sistemov je na voljo v najbolje založenih paketih intense, instyle in instyle+, cene prenovljenega L200 pa se začnejo pri 22.900 evrih in sežejo do 31.400 evrov. Za samodejni menjalnik je treba doplačati 1500 evrov.
Pod črto ...
Mitsubishi je L200 temeljito civiliziral, a ne na račun tovornih ali terenskih zmogljivosti. Še vedno ostaja avto za tiste, ki rabijo njegove tovorne lastnosti, je pa zdaj precej bližje vsakodnevni uporabnosti in udobju.
- temeljito prenovljen pick-up
- dve karoserijski različici
- nosilnost več kot 1000 kg
- nov 2,2-litrski motor s 110 kW
- nov samodejni menjalnik
- stalni štirikolesni pogon
- nova prednja sedeža
- sodobni asistenčni sistemi
- cene se začnejo pri 22.900 evrih.