Kratek test: Audi A4 avant 40 TDI quattro S-line S-tronic

Test

Konstanta - v svetu izumirajočih vrst, ostaja


Z veseljem poročamo, da v hitro spreminjajočem se avtomobilskem svetu ostaja in vztraja nekaj tradicionalnih avtomobilskih stalnic oziroma konstant.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
Varnost in oprema 3/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 
Po zadnji prenovi je dobil sodobnejši videz in še bolj digitalno notranjost, ohranil pa kakovostne materiale, odlično izdelavo - in zvrhano mero prepoznavnosti.

Klasični karavan s sodobnim pridihom

Na primer Audijev A4 avant; prestižen in zmogljiv družinski karavan z uporabnim in lahko dostopnim prtljažnikom, izjemno prožnim dizelskim štirivaljnikom, učinkovitim štirikolesnim pogonom in dolgo zgodovino. Po zadnji prenovi je dobil sodobnejši videz in še bolj digitalno notranjost, ohranil pa kakovostne materiale, odlično izdelavo - in zvrhano mero prepoznavnosti.

Vanj je res treba sesti nižje kot v cestnega terenca, a A4 voznika in potnike objame z intimno športnostjo in brezhibno ergonomijo. A4 tudi po prenovi ni najprostornejši v svojem razredu, a v kabini štirim odraslim ponuja udobno sedenje, v lepo obdelan in oglato uporaben 495-litrski prtljažnik pa gre kar nekaj prtljage.

V različici A4 avant z 2-litrskim TDI štirivaljnikom s 140 kW navduši s 400 Nm navora, učinkovitim menjalnikom in odličnim štirikolesnim pogonom; takšen paket omogoča športne zmogljivosti in hkratno vzorno gospodarnost - tudi ob visokih povprečnih hitrostih poraba goriva redko seže prek 7 l/100 km. Kdo pravi, da je dizelska tehnologija preteklost?

Po prenovi je A4 še za odtenek tišji v kabini in še za odtenek bolj suveren na cesti; navduši z zelo natančno vodljivostjo in z zelo dobro lego na cesti - ne glede na podlago pod kolesi.

V različici A4 avant z 2-litrskim TDI štirivaljnikom s 140 kW navduši s 400 Nm navora, učinkovitim menjalnikom in odličnim štirikolesnim pogonom.

Pod črto ...

Vse ostalo je značilno za Audi: avto si kupec lahko opremi z vso najsodobnejšo in najbolj razkošno opremo, a mora zanjo tudi globoko seči v žep. Pri preskusnem A4 je dodatna oprema ceno s 48.510 evrov dvignila na 66.500 evrov. A takšen nabor voznih lastnosti, udobja, suverenosti in prestiža ne more biti cenejši …  

Všeč nam je + 

počutje, zmogljivosti, vozne lastnosti

Ni nam všeč -

visoka cena, povprečna prostornost

Po prenovi je A4 še za odtenek tišji v kabini in še za odtenek bolj suveren na cesti; navduši z zelo natančno vodljivostjo in z zelo dobro lego na cesti - ne glede na podlago pod kolesi.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 140 kW (190 KM) pri 3800 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 1750 vrt./min. Stalni pogon na vsa štiri kolesa, 7-stopenjski avtomatiziran menjalnik.
Mere in masa: dolžina 476,2 cm, širina: 194,7 cm, višina: 143,5 cm, medosna razdalja: 282 cm, masa praznega vozila: 1700 kg, dovoljena skupna masa: 2230 kg, prostornina prtljažnika: 495 – 1510 l, posoda za gorivo: 58 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 230 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 7,6 s, poraba goriva kombinirano: 6,4 l/100 km, izpust CO2: 139 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km.
Cena:  Porsche Slovenija: 48.510 EUR

 

Audijev A4 avant; prestižen in zmogljiv družinski karavan z uporabnim in lahko dostopnim prtljažnikom, izjemno prožnim dizelskim štirivaljnikom, učinkovitim štirikolesnim pogonom in dolgo zgodovino.

 

 

Ključne besede


TestAudiTest avtaaudi A4