Kratek test: Ford ka+ 1.2 Ti-VCT trend

Test

Osvežitev - Fordov malček je pridobil nekaj ključnih posodobitev


Fordov mestni malček ka+ je na naše ceste - za razliko od nekaterih tujih trgov - zapeljal šele pred dobrima dvema letoma, a je seveda tudi pri nas že doživel prvo posodobitev.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic
Pri fordu so spremenili kar nekaj lastnosti in najbolj so vidne v detajlih na odbijačih, maski motorja in pa seveda v notranjosti.

 

Novosti na vseh področjih

Pomlajenega malčka s prostorno notranjostjo boste prepoznali po spremenjenih odbijačih, posodobljeno masko hladilnika, ki zdaj bolj spominja na forde z opremo vignale, novost pa je tudi gumb za odpiranje prtljažnika na prtljažnih vratih.

Posodobitve segajo tudi notranjost: armaturno ploščo zdaj krasi 6,5-palčni zaslon multimedijskega sistema sync 3, ki je po novem bolje povezljiv, zmogljivejši in odzivnejši. Ka+ ponuja več prostora za glavo in nekoliko višje sedenje kot za razred večja fiesta, v prtljažniku pa je prostor bolj skromno odmerjen - z 270 litri prostornine ni ustvarjen za zahtevne družinske potovalne zahteve.

Kar nekaj novega je tudi pod pločevino avta. Temeljito so posodobili 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki za živahnejše zmogljivosti še vedno rabi kar nekaj priganjanja v višje motorne vrtljaje, a kljub temu ni nadležno glasen. Tudi menjalnik, ki je petstopenjski, ima prestavna razmerja izračunana tako, da je motor pri avtocestni hitrosti prijetno tih. Motor je pri vsakodnevni vožnji s porabo 6,4 l/100 km dokaj gospodaren, pri nežni vožnji pa poraba goriva pade pod 6 l/100 km. Ka+ z osnovno opremo je sedaj nekaj dražji kot pred prenovo.

Kar nekaj novega je tudi pod pločevino avta. Temeljito so posodobili 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki za živahnejše zmogljivosti še vedno rabi kar nekaj priganjanja v višje motorne vrtljaje, a kljub temu ni nadležno glasen.

 

Pod črto ...

Cena testnega ka+ je nekaj čez 15 evrskih tisočakov, za kar pa lahko dobite tudi solidno opremljeno fiesto. Ka+ bo zato ostal izbira tistih, ki cenijo okretnost majhnega avta, radi sedijo višje in potrebujejo več prostora za glavo. 

 Všeč nam je + 

prostor za glave, preglednost, povezljivost

Ni nam všeč -

cenena plastika, prostornost prtljažnika, visoka cena

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, prostornina: 1194 cm3, največja moč: 63 kW (85 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 115 Nm pri 4250 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni 5-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina 394,1 cm, širina: 170,4 cm, višina: 152,4 cm, medosna razdalja: 248,9 cm, masa praznega vozila: 1066 kg, dovoljena skupna masa: 1550 kg, prostornina prtljažnika: 270 – 1029 l, posoda za gorivo: 42 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 179 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 13,5 s, poraba goriva kombinirano: 5,9 l/100 km, izpust CO2: 114 g/km, poraba na testu: 6,4 l/100 km.
Cena:  Summit motors Ljubljana: 12.440 EUR

 

Posodobitve segajo tudi notranjost: armaturno ploščo zdaj krasi 6,5-palčni zaslon multimedijskega sistema sync 3, ki je po novem bolje povezljiv, zmogljivejši in odzivnejši.

 

 

Ključne besede


TestFordTest avtaford ka+