Malo je avtomobilskih modelov, ki se lahko pohvalijo s 45-letno tradicijo, kot se jeep cherokee.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Potrebna, a ne preveč očitna posodobitev pete generacije.
Šele peto generacijo cherokeeja, ki je na trg prišla leta 2014, so temeljito posodobili in ji vgradili nekatere sodobne sisteme za boljšo povezljivost in učinkovitejšo aktivno varnost, dobila pa je tudi spremenjen pokrov motornega prostora, LED žarometa, dnevne luči in meglenke in preoblikovane zadnje LED luči.
S posodobitvijo je cherokee dobil novo generacijo multimedijskega sistema uconnect z 8,4 palčnim zaslonom z dobro grafiko in možnostjo priključitve mobilnega telefona prek ApplePlaya ali Android Auta. Še bolj pomembna pa je vgradnja nekaterih sodobnih asistenčnih sistemov, ki zagotavljajo varnejšo vožnjo - med njimi izstopa radarski tempomat, ki deluje do zaustavitve avtomobila in samodejno deluje tudi pri speljevanju. Vzmetenje je zelo učinkovito tudi na slabših cestah in kolovozih.
Če je cherokee opremljen s samodejnim 9-stopenjskim menjalnikom 2,2-litrski dizelski štirivaljni motor zmore 143 kW (sicer 110 kW), 450 Nm navora pa je več kot dovolj za suverene vozne lastnosti. Poraba goriva je ob zmernih zahtevah z manj kot 8 litri na 100 km sprejemljiva za več kot dve toni težek avto. Prenos moči poteka prek osnovnega sistema stalnega štirikolesnega pogona, ki v osnovi navor razporedi na prednji kolesi, če je treba, pa tudi na zadnji kolesi.
Pod črto ...
Z opremo limited je cherokee zelo dobro opremljen. 50 evrskih tisočakov je sicer zajetna cena, saj nekatere podobno velike cestne terence dobite tudi za manj, tudi s kakšnim asistenčnim sistemom več (za prepoznavanje pešcev, za nadzor prometa za avtom,…), a tradicija in ugled tudi nekaj staneta.
Všeč nam je +
prostorna potniška kabina, visoko sedenje, dobra opremljenost, sodobni asistenčni sistemi, delovanje štirikolesnega pogona
Ni nam všeč -
glasen in robat motor
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 2184 cm³, največja moč: 143 kW (195 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 450 Nm pri 2000 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, samodejni 9-stopenjski menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 465,1 cm, širina: 185,9 cm, višina: 168,3 cm, medosna razdalja: 270,7 cm, masa praznega vozila: 2106 kg, dovoljena skupna masa: 2494 kg, prtljažnik: 570 l, posoda za gorivo: 60 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 202 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,8 s, normna poraba goriva: kombinirano WLTP: 7,7 l na 100 km, izpust CO2: 175 g/km, poraba na testu: 7,9 l/100 km. |
Cena: | Avto Triglav: 52.990 EUR |