Pri podobi velja omeniti še dve praktični prednosti tega potniškega velikana: v višino ne doseže dva metra, kar mu omogoča dostop tudi v nižje kletne garaže, velika zadnja vrata omogočajo uporaben piknik nadstrešek in odličen dostop do zajetnega prtljažnika z zelo nizko postavljenim nakladalnim robom.Na trgu ni več prav veliko enoprostornežev, ki bi imeli tako suverene vozne zmogljivosti, tako izdatno mero udobja za sedem potnikov in še cel “kubik” prostora za prtljago.
oblika in prostornost | 5/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
176 kW in 500 Nm navora ter 9-stopenjski samodejni menjalnik
Vse to zmore Mercedesov razred V, ki je doživel lepotno in tehnično prenovo: dobil je izpopolnjen pogonski sklop oziroma novi dvolitrski dizelski štirivaljnik (OM654) s kar 176 kW in 500 Nm navora ter 9-stopenjski samodejni menjalnik. Gre za tandem, ki se glede zmogljivosti in učinkovitosti lahko brez težav kosa z velikimi karavani ali cestnimi terenci. Dvostopenjski turbinski polnilnik poskrbi za dobro odzivnost, saj je celoten navor na voljo med 1600 in 2400 vrt./min. Pogon je sicer izrazito naravnan k udobju, a kljub temu bo vsak voznik pokimal odzivnosti. Dolg avtocestni klanec, četudi je zasedenih vseh osem sedežev in 1000-litrski prtljažnik za tretjo vrsto, temu avtu ne vzame sape. Ta hip ni prav veliko enoprostornežev, ki bi suvereno presegli dvestotico na merilniku hitrosti ali brez težav vlekli 2,5 tone težko prikolico. Pri voznih lastnostih izpostavljamo zelo dobro smerno stabilnost. Palec gor tudi za preglednost, zvočno zatesnjenost in klimatsko napravo s triobmočno nastavitvijo. Dobro izračunana prestavna razmerja 9-stopenjskega samodejnega menjalnika poskrbijo tudi za energijsko zmernost: povprečna poraba goriva brez težav ostane pod devetimi litri na 100 kilometrov.
Za štiri otroške sedeže
Pri praktičnosti velja izpostaviti, da so kar štirje od šestih sedežev v 2. in 3. vrsti opremljeni z lahko dostopnimi isofix sidrišči. Pri vseh sedmih na novo zasnovanih sedežih namenjenih sopotnikom je mogoče hitro in enostavno prekucniti naslonjala ter z nekaj potegi enoprorostorneža po kameleonsko spremeniti v dostavnika, v katerega gre tudi več kot tri metre dolga SUP deska. Za veliko priročnih dodatkov, kot so dvostranska električno pomična drsna vrata ali ločeno odpiranje stekla na zadnjih vratih, je treba doplačati. S seznama doplačil vsekakor priporočamo odlično delujoče LED žaromete, ločeno odpiranje okna na prtljažnih vratih in električno pomična bočna drsna vrata na obeh straneh. Razkorak med družinsko in poslovno uporabo pa pomeni vsaj 20 tisočakov višjo ceno.
Pod črto ...
Drugi najbolj prodajani mercedes na našem trgu veliko nalog opravi nadpovprečno dobro, a zato zahteva tudi nadpovprečen finančni vložek. Komur se formula izide, ne bo razočaran. JG
Všeč nam je +
veliko udobja za 7 potnikov, 4 sidrišča isofix, zelo prostoren prtljažnik, prožen in zmogljiv motor
Ni nam vešč -
težki sedeži - namestitev ali odstranitev, draga dodatna oprema
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1950 cm3, največja moč: 176 kW (240 KM) pri 4200 vrt./min, največji navor: 500 Nm pri 1600 vrt./min. Štirikolesni pogon, 9-stopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 514 cm, širina: 192,8 cm, višina: 188,3 cm, medosna razdalja: 320 cm, masa praznega vozila: 2487 kg, dovoljena skupna masa: 3200 kg, prostornina prtljažnika 1030 – 4630 l, posoda za gorivo: 67 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 214 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,6 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 6,1/7,6/6,5 l/100 km, izpust CO2: 179 g/km, poraba na testu: 8,9 l/100 km. |
Cena: | Autocommerce: 62.786 EUR |