Hondin cestni terenec je v svoji peti generaciji pri pogonu prvič dobil pomoč elektrike. CR-V hybrid ima tehnično zelo kompleksen pogon, ki deluje zelo dobro in učinkovito.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Navor na vsa štiri kolesa brez pomoči menjalnika. Ga nima.
Kombinirani energijski tokovi bencina in elektrike poganjajo vsa štiri kolesa brez pomoči menjalnika, saj ga v tem avtu ni. Bistvo pa je, da zaradi tega voznik ni prav nič prikrajšan. Električni generator, ki je prevzel vlogo izenačevalnika vrtljajev oziroma menjalnika, deluje zelo uglajeno, brez zamud in še poveča udobje v vožnji. Preklopi med energijskimi tokovi so praktično nezaznavni in voznik jih lahko spremlja na preglednem zaslonu digitalnih merilnikov. Avto z mesta vedno neslišno spelje na elektriko. Pri pospeševanju se vse dogaja zelo uglajeno z bistveno manj neprijetnih frekvenc kot pri tekmecih z brezstopenjskim menjalnik. Zmogljivosti so povsem zadovoljive oziroma primerljive s tekmeci. Bistvo takega pogona je seveda učinkovitejše upravljanje z energijo, kar se najbolj očitno pozna pri porabi. Ta se glede na slog vožnje giblje med 5,8 in 7,2 l goriva na 100 kilometrov, kar so značilne vrednosti za dizelske cestne terence te velikosti - tudi zato, ker ima avto štirikolesni pogon. Hibridni CR-V s štirikolesnim pogonom je na testu v povprečju porabil 3 litre manj kot CR-V s štirikolesnim pogonom in CVT menjalnikom.
Dodatnih 100 kg, ki jih prinesejo elektromotor, generator in kompakten akumulatorski sklop (1,3 kWh), se med ovinki ne pozna. Lega na cesti je zanesljiva, podvozje dobro gladi cestne neravnine in vožnja je v tej hondi zelo prijetna in udobna. Svoje k počutju doda še prostorna, pregledna, svetla in odlično zvočno zatesnjena kabina. Voznikov položaj je zelo dober in vstopanje v kabino je zaradi višjega sedežnega položaja udobno. Prtljažnik je zaradi kompleksnega pogona manjši za 64 litrov, a to se pri uporabniški izkušnji praktično ne pozna, saj je še vedno povsem dovolj velik za večino družinskih potreb. Z najvišjo ravnjo opreme executive ta honda z varnostjo in udobjem nič ne prepušča naključju. Celo projekcijski zaslon, velika panoramska streha in električni pomik sedežev so všteti v ceno avta.
Pod črto ...
Svojo tehnično dovršenost Honda kaže z drzno zasnovanim pogonom pri katerem niso iskali tehničnih bližnjic, a naredili dober in uglajeno delujoč avto. To je izrazito Hondin način. Avto ni poceni, a glede na tekmece je dobrih 42 evrskih tisočakov po sistemu “all inclusive” primerna cena.
Všeč nam je +
učinkovit hibridni pogon, prostorna kabina, natančna izdelava, nezahtevna in udobna vožnja, bogata varnostna oprema
Ni nam všeč -
upravljanje multimedijskega sistema
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina 1993 cm3, največja moč: 107 kW (145 KM) pri 6200 vrt./min, največji navor: 175 Nm pri 4000 vrt./min, električni motor: 135 kW (184 KM), največji navor 315 Nm. Stalni štirikolesni pogon. |
Mere in masa: | dolžina: 460 cm, širina: 185,5 cm, višina: 168,9 cm, medosna razdalja: 266 cm, masa praznega vozila: 1726 kg, dovoljena skupna masa: 2275 kg, prtljažnik: 472 - 1697 l, posoda za gorivo: 57 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,8 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 5,7/5,1/5,5 l/100 km, izpust CO2: 126 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km. |
Cena: | AC Mobil: 42.400 EUR |