Kupejevsko prisekana streha in nekaj dodatnih karoserijskih gub na ustreznih mestih so iz audija Q3 naredili mišičastega in športnega cestnega terenca s kupejevsko podobo in značajem. Kaj še ponuja novi audi Q3 sportback?
Čeprav sta Q3 in Q3 sportback postavljena na isto platformo s povsem enako tehniko, pa so oblikovalci z le nekaj posegi v obliko in mere avtomobila ustvarili dovolj razlik, da avtomobilov na cesti ne bo mogoče zamenjati med seboj.
Športnejši videz z virtualnimi mišicami
Kupejevsko prisekan zadnji del strehe je seveda prvi in najbolj očiten poseg v značaj avtomobila, a še zdaleč ne edini: že bolj poudarjeni blatniki nad kolesi dodajo avtu športnejši videz. A še več zaslug za to imajo rahlo drugačna velikostna razmerja: Q3 sportback je za 1,6 cm daljši in za 2,9 cm nižji od običajnega Q3. Nižja je tudi osrednja bočna linija in zato je nižje tudi optično težišče, kar avtu doda virtualne mišice. Zadnji del avta je seveda povsem na novo oblikovan; z nekaj agresivnimi oblikovalskimi potezami - na primer pri obliki spodnjega dela odbijača - so iz Q3 ustvarili cesno-terenskega športnika, kar naj bi po Audijevih napovedih v njihove prodajne salone privabilo tudi kupce, ki so se odslej ozirali po avtih drugih znamk. Z izbiro paketa opreme bodo lahko kupci še dodatno prilagodili videz avta: pri paketu S-line so na primer spodnji deli lahko obarvani v barvo karoserije ali pa v kontrastno sivo barvo, mreža maske hladilnika pa je lahko poudarjena z aluminijastimi vložki.
Nižja strešna linija in prisekan zadek imata nekaj vpliva na prostornost v kabini, a manjšega, kot je to videti od zunaj; malce manj prostora za glave bo zmotilo le dvometrske potnike, v prtljažniku pa prisekana zadnja vrata po Audijevih trditvah ne zmanjšujejo prostora za prtljago - tako kot v Q3 ga je v osnovni postavitvi sedežev tudi tu 530 litrov.
Vse ostalo - vključno z digitalno notranjostjo in sedeži - je enako kot v običajnemu Q3, kar velja tudi za motorno in pogonsko paleto: ob začetku prodaje bodo kupcem na voljo 2-litrski bencinski štirivaljnik TFSI s 169 kW in 2-litrska TDI štirivaljnika s 110 in 140 kW, malce pozneje pa pride še 1,5-litrski bencinski štirivaljnik v blagi hibridni različici in s 110 kW. Obe najšibkejši različici s 110 kW imata pogon na prednji kolesi, ostale različice pa prek avtomatiziranega S-tronic menjalnika na vsa štiri kolesa.
Pod črto ...
Mišičasti Q3 sportback bo na naše ceste zapeljal jeseni, zanj pa bo seveda treba odšteti nekaj več denarja kot za običajnega Q3. Kolikšna bo razlika v ceni in ali se Q3 sportback tudi na cesti obnese bolj športno, bomo poročali v prihodnji, oktobrski številki Motorevije.
kupejevska različica Q3
malce daljši in malce nižji od Q3
za odtenek manj prostora v kabini
naprodaj jeseni.