V Najboljši za volanom 2020 sodelovalo rekordno število mladih!
Hvala več kot 4500 dekletom in fantom, ki ste sodelovali v prvem delu letošnjega izbora za najboljšo mlado voznico in najboljšega mladega voznika Slovenije!
Prvi del letošnjega AMZS izbora najboljšega mladega voznika in najboljše mlade voznice Slovenije se je zaključil. Spletni test, vstopnico za praktični del tekmovanja, je v dobrem mesecu dni rešilo več kot 4500 mladih, kar je 1200 več kot v minulem letu.
Kot smo že obvestili, smo morali zaradi epidemije novega koronavirusa preložiti praktični del tekmovanja - najboljših 50 reševalk in najboljših 50 reševalcev bi se moralo sredi aprila v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem pomeriti v polfinalu, maja pa najboljših deset polfinalistk in najboljših deset polfinalistov v finalu.
Upamo, da se zdravstvena situacija čim prej izboljša. Vsebinsko bomo praktični del izvedli, kot smo načrtovali, o novem terminu pa bomo najboljše reševalke in reševalce spletnega testa obvestili, ko bo to mogoče,
je napovedal Erik Logar, vodja področja varna mobilnost pri Avto-moto zvezi Slovenije.
Spletne strani AMZS uporabljajo piškotke za posebne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S sprejetjem funkcionalnih piškotkov omogočite možnost deljenje vsebin na družabnih omrežjih, prikaz modula za ocenjevanje člankov in shranjevanje vsebin med priljubljene.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.