Kratek test: Nissan juke 1.0 DIG-T 117 N-connecta

Test

Odstopanje - za iskalce pozornosti in avtomobilske originalnosti.


Ena od poti do tržnega uspeha vodi prek izzivanja oziroma provokacije; nissanu jukeu prve generacije se je ta pot obrestovala, saj si je s svojo unikatno in nenavadno podobo sicer ustvaril nekaj sovražnikov, a našel tudi veliko kupcev.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Brušenje podobe

V novi generaciji so Nissanovi oblikovalci malce zgladili jukeove najbolj izrazite poteze, a ohranili njegovo prepoznavnost - in tudi večino posledic značilne oblike; kupejevsko podobo, nepraktični kljuki zadnjih vrat in slabšo vidljivost iz avta. Prostora je precej več kot prej tako na zadnji klopi kot v prtljažniku, a juke tudi z novo platformo in večjimi merami ni prav prostoren in uporaben družinski avto.
Kot smo zapisali že v prvem testu, je juke na voljo le z enim motorjem - litrskim bencinskim trivaljnikom s 86 kW, ki ima sicer Renaultove korenine, a je malce močnejši od Renaultove različice v cliu in capturju. Tokrat smo preskusili različico z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, ki v primerjavi z avtomatiziranim menjalnikom prinese nekaj boljše pospeške, a le 86 kW, 180 Nm navora in lenobna odzivnost trivaljnika dušijo jukeov mladostni značaj in ne sledijo dobrim voznim lastnostim, natančni vodljivosti in presenetljivo udobnemu vzmetenju.
Paket opreme N-connecta spada v sredino ponudbe in vsebuje kar nekaj digitalnih in lepotnih dodatkov, ne pa tudi bogatega nabora asistenčnih sistemov (propilot), ki je na voljo šele v 1800 evrov dražji opremski različici tekna. Ker pri Motoreviji dosledno zagovarjamo varnost, svetujemo, da dodatno sežete v žep in izberete varnejši, a tudi dražji avto.

Prostora je precej več kot prej tako na zadnji klopi kot v prtljažniku, a juke tudi z novo platformo in večjimi merami ni prav prostoren in uporaben družinski avto.

Pod črto ...

Novi juke si veliko tehničnih značilnosti deli z Renaultovim capturjem, ki pa je ob podobni opremljenosti in s podobnim, a malce šibkejšim motorjem precej cenejši. Tudi zato novi juke bolj kot na lovce na nizke cene cilja na iskalce pozornosti in avtomobilske originalnosti. BP

Všeč nam je +

unikatna oblika, vozno udobje, okretnost

Ni nam všeč -

skromne zmogljivosti, varnostna oprema, visoka cena

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 999 cm3, največja moč: 86  kW (117 KM) pri 5250 vrt./min, največji navor: 180 Nm pri 4000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, šeststopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 421  cm, širina: 182,7  cm, višina: 159,5  cm, medosna razdalja: 263,6  cm, masa praznega vozila: 1284  kg, dovoljena skupna masa: 1700  kg, prtljažnik: 422 - 1305 l, posoda za gorivo: 46 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 10,4 s, normna poraba goriva kombinirano: 6 l/100 km, izpust CO2: 136  g/km, poraba na testu: 6,8  l/100 km.
Cena: Renault Nissan Slovenija : 21.000 EUR

 

Ključne besede


testTest avtaNissancestni terenecKrižanecNissan Juke