Ena od poti do tržnega uspeha vodi prek izzivanja oziroma provokacije; nissanu jukeu prve generacije se je ta pot obrestovala, saj si je s svojo unikatno in nenavadno podobo sicer ustvaril nekaj sovražnikov, a našel tudi veliko kupcev.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 3/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 3/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Brušenje podobe
V novi generaciji so Nissanovi oblikovalci malce zgladili jukeove najbolj izrazite poteze, a ohranili njegovo prepoznavnost - in tudi večino posledic značilne oblike; kupejevsko podobo, nepraktični kljuki zadnjih vrat in slabšo vidljivost iz avta. Prostora je precej več kot prej tako na zadnji klopi kot v prtljažniku, a juke tudi z novo platformo in večjimi merami ni prav prostoren in uporaben družinski avto.
Kot smo zapisali že v prvem testu, je juke na voljo le z enim motorjem - litrskim bencinskim trivaljnikom s 86 kW, ki ima sicer Renaultove korenine, a je malce močnejši od Renaultove različice v cliu in capturju. Tokrat smo preskusili različico z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, ki v primerjavi z avtomatiziranim menjalnikom prinese nekaj boljše pospeške, a le 86 kW, 180 Nm navora in lenobna odzivnost trivaljnika dušijo jukeov mladostni značaj in ne sledijo dobrim voznim lastnostim, natančni vodljivosti in presenetljivo udobnemu vzmetenju.
Paket opreme N-connecta spada v sredino ponudbe in vsebuje kar nekaj digitalnih in lepotnih dodatkov, ne pa tudi bogatega nabora asistenčnih sistemov (propilot), ki je na voljo šele v 1800 evrov dražji opremski različici tekna. Ker pri Motoreviji dosledno zagovarjamo varnost, svetujemo, da dodatno sežete v žep in izberete varnejši, a tudi dražji avto.
Pod črto ...
Novi juke si veliko tehničnih značilnosti deli z Renaultovim capturjem, ki pa je ob podobni opremljenosti in s podobnim, a malce šibkejšim motorjem precej cenejši. Tudi zato novi juke bolj kot na lovce na nizke cene cilja na iskalce pozornosti in avtomobilske originalnosti. BP
Všeč nam je +
unikatna oblika, vozno udobje, okretnost
Ni nam všeč -
skromne zmogljivosti, varnostna oprema, visoka cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 999 cm3, največja moč: 86 kW (117 KM) pri 5250 vrt./min, največji navor: 180 Nm pri 4000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, šeststopenjski ročni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 421 cm, širina: 182,7 cm, višina: 159,5 cm, medosna razdalja: 263,6 cm, masa praznega vozila: 1284 kg, dovoljena skupna masa: 1700 kg, prtljažnik: 422 - 1305 l, posoda za gorivo: 46 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,4 s, normna poraba goriva kombinirano: 6 l/100 km, izpust CO2: 136 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km. |
Cena: | Renault Nissan Slovenija : 21.000 EUR |