Kratek test: Toyota C-HR 2,0 hybrid

Test

Ekološka (pre)drznost - hibrid, ki v množici sodobnih križancev izstopa z nezamenljivo originalnostjo in bogato opremo.


Toyotin križanec C-HR je ob svoji originalni, (pre)drzni in skoraj futuristični podobi s prenovo dobil točno tisto, kar je potreboval - zmogljivejši in hkrati še učinkovitejši hibridni pogon z močnejšim ter sodobnejšim dvolitrskim bencinskim motorjem.

oblika in prostornost 3/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Zna se prilagoditi voznikovim željam in cesti

Toyota z novo, 4. generacijo hibridnih pogonov žanje sadove četrt stoletja trajajočega razvoja hibridnega pogona. To predvsem z odličnimi voznimi lastnostmi potrjuje tudi C-HR. Vožnja je izredno lahkotna, na zahtevo pa tudi precej dinamična. Piko na i postavlja odziven hibridni pogon s 184 “konji” sistemske moči. Več moči in navora na kolesih pomeni, da avto brez naprezanja vzdržuje višje potovalne hitrosti in da brez visokih frekvenc oziroma povečevanja vrtljajev z lahkoto v klanec prehiti tovornjak. Toyota C-HR je postal tiste vrste hibrid, ki se zna prilagoditi voznikovim željam in cesti. Razvoj je prišel do točke, ko tudi na razdalje drži korak z dizli. Največji dosežek je dejstvo, da je s takšnim avtom mogoče narediti več kilometrov na elektriko. Na 100-kilometrski relacijski vožnji po magistralki, avtocesti in v mestu smo kar 37 kilometrov naredili v električnem načinu. Učinkovitost se kaže v povprečni porabi goriva. Testno povprečje je bilo 5,5 litra na 100 km, pri umirjeni vožnji pa se je poraba spustila tudi pod 5 litrov bencina na 100 km.

Kdor išče atraktivnega in tehnološko naprednega križanca, ki se tako dobro, kot je videti, tudi pelje, ga C-HR zagotovo ne bo razočaral. Še zlasti ne v različici launch edition, ki poleg dvobarvne karoserije z velikim 18-palčnimi platišči prinaša tudi popolno varnostno opremo vključno s pametnima LED žarometoma, le družinski mobilnosti zaradi utesnjenega občutka na zadnji klopi C-HR ni najbolj prijazen.

Oblikovno C-HR v različici launch edition še bolj izstopa z dvobarvno bakreno-črno karoserijo, velikimi 18-palčnimi platišči in dodatno zatemnjenimi stekli. Ima tudi popolno varnostno opremo vključno s pametnima LED žarometoma.

Pod črto ...

Za zelo dobro opremljenega ekologa, ki se ne boji ovinkov, je treba pripraviti skoraj 34 tisočakov. Ni malo, a kdor si lahko privošči, bo vozil avto, ki še vedno krade poglede in v množici sodobnih križancev izstopa z nezamenljivo originalnostjo in bogato opremo. JG

Všeč nam je + 

bogata varnostna oprema, vodljivost in lega na cesti, učinkovit pogon, majhna poraba goriva

Ni nam všeč -

multimedijski vmesnik, nosilnost in vlečne zmogljivosti, utesnjenost na zadnji klopi

Toyota C-HR Ima do centimetra enako medosno razdaljo kot 5-vratna kombi limuzinska corolla, v prtljažniku (358 l) pa celo 45 litrov več prostora. Na zadnjih sedežih je zaradi visokih bokov, padajoče strehe in zelo majhnih bočnih stekel bistveno bolj utesnjen občutek kot v corolli.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, prostornina: 1987 cm3, največja moč: 112  kW (152 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 190  Nm pri 4400 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 80  kW (109  KM), največji navor: 163 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 135 kW (184 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski e-CVT samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 439,5 cm, širina: 179,5 cm, višina: 155,5  cm, medosna razdalja: 264 cm, masa praznega vozila: 1678 kg, dovoljena skupna masa: 1930  kg, prtljažnik: 358 - 1102  l, posoda za gorivo: 43 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 8,2  s, normna poraba goriva kombinirano: 4,2 l/100  km, izpust CO2: 92 g/km, poraba na testu: 5,5  l/100 km
Cena: Toyota Adria: 33.790 EUR
Podvozje je zelo dobro uravnoteženo, zato med ovinki avto brez težav zanesljivo ohranja smer in predvsem odlično skriva dodatne kilograme akumulatorskega sklopa in dveh elektromotorjev. Blažilniki predstavljajo dober kompromis med dinamiko in udobjem. Številni aerodinamični karoserijski elementi pa niso zgolj okrasje, saj se 4,4 metra dolg avto tudi pri avtocestnih hitrostih pelje smerno zanesljivo.

 

 

 

Ključne besede


testToyotaHibridni avtoTest avtaToyota C-HRhibridni pogonhibrid