Kratek test: Ford tourneo custom 2.0 ecoblue mHEV titanium X

Test

Hibridni osmerec - pogonski dodatek prostornežu


Zlovešč obet visokih kazni, ki pretijo avtomobilskim izdelovalcem s preveč požrešnimi flotami vozil, je te prisilil, da v svoje avte vgrajujejo bolj učinkovite motorje. Pri Fordu so morali posodobiti tudi svojo paleto dostavnikov in njihov potniški kombi tourneo custom je dobil dizelski motor z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom.

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 
Močnejša od obeh motornih hibridnih različic zmore 136 kW in ima kar 415 Nm navora, kar zagotavlja izjemno prožnost in odlične potovalne vozne lastnosti. Motor je glasen le na mestu, med vožnjo pa prijetno tih, miren in učinkovit. 

Prostor, zmogljivost in uporabnost, glavni aduti tourneota

Ta ob pomoči električnega motorja in dodatnega litij-ionskega akumulatorja shranjuje zavorno energijo, zaganja motor in pomaga 2-litrskemu dizelskemu motorju pri pogonu. Močnejša od obeh motornih hibridnih različic zmore 136 kW in ima kar 415 Nm navora, kar zagotavlja izjemno prožnost in odlične potovalne vozne lastnosti. Motor je glasen le na mestu, med vožnjo pa prijetno tih, miren in učinkovit. Testna poraba goriva je s povprečjem malce čez 8 l/100 km dober rezultat za takšen avto - in dokaz, da ima tudi blagi hibridni sistem svoje mesto v avtih.

Ostale lastnosti tournea custom poznamo: potniška različica transita v tej konfiguraciji ponuja osem posamičnih in nastavljivih sedežev, obilico prostora tako za noge kot glave in uporaben prtljažnik za tretjo sedežno vrsto.

S prostostoječim zaslonom multimedijske naprave s sistemom sync 3 in bogato opremo različice titanium X takšen tourneo custom cilja na velike družine in voznike z večjimi prostorskimi zahtevami, ki med osebnimi avti zaman iščejo takšno uporabnost. Tourneo custom se sicer ne pelje tako udobno kot osebni avto (in nekateri tekmeci), a z nekaj kompromisi lahko služi tudi kot družinski avto.

Ostale lastnosti tournea custom poznamo: potniška različica transita v tej konfiguraciji ponuja osem posamičnih in nastavljivih sedežev, obilico prostora tako za noge kot glave in uporaben prtljažnik za tretjo sedežno vrsto.

Pod črto ...

S ceno, ki se ob dodatni opremi približa 45 tisočakom, se dokaj natančno meri s svojimi glavnimi tekmeci.

Všeč nam je + 

prostornost, zelo prožen motor, zmerna poraba goriva

 Ni nam všeč -

občasno škripajoča notranjost, doplačilo za radarski tempomat, visoka cena

S prostostoječim zaslonom multimedijske naprave s sistemom sync 3 in bogato opremo različice titanium X takšen tourneo custom cilja na velike družine in voznike z večjimi prostorskimi zahtevami, ki med osebnimi avti zaman iščejo takšno uporabnost.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina 1995 cm3, največja moč: 136  kW (186 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 415 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 497,3  cm, širina: 203,2  cm, višina: 197,9  cm, medosna razdalja: 293,3  cm, masa praznega vozila: 2311  kg, dovoljena skupna masa: 3190  kg, prtljažnik: 1150 l, posoda za gorivo: 70 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: XX??? s, normna poraba goriva kombinirano: 7,8 l/100 km, izpust CO2: 147  g/km, poraba na testu: 8,1  l/100 km.
Cena: Summit motors : 41.530 EUR

 

  

Ključne besede


TestFordTest avtaFord tourneo custom