Ob lanski prenovi, o kateri smo obširneje pisali tudi v Motoreviji, je razred C doživel kar precej novosti, čeprav boste oblikovne s prostim očesom le težko opazili. A tudi ni potrebe: karavanski razred C ostaja eden najbolj elegantnih in skladnih klasičnih karavanov, ki mu paket AMG dodatkov in velika platišča dodajo tudi zvrhano mero prestižne športnosti.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 3/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
V notranjosti je razred C dobil digitalno armaturno ploščo in večji (predvsem pa širši) infotainment zaslon, ki prav nič ne zmoti zelo lepo oblikovane in brezhibno izdelane notranjosti, ki ponuja odlično ergonomijo, brezhibno sedenje.
Tehnični odličnjak: “twin-scroll” turbo in 10 kW električni motor v hibridni 48-voltni električni napeljavi
A zares zanimiva novost se skriva pod pokrovom motornega prostora: namesto 2-litrskega štirivaljnika to različico poganja 1,5-litrski štirivaljnik s “twin-scroll” turbom z dvojnim dovodom zraka, močjo 135 kW in z 10 kW električnim motorjem v hibridni 48-voltni električni napeljavi. Ob pomoči odličnega 9-stopenjskega samodejnega menjalnika motor uspešno skriva majhno prostornino; je prožen, zaradi filtra trdnih delcev čist in dovolj zmogljiv tudi za občasne športne ambicije. Le prav varčen ni - porabo goriva je zelo težko spraviti pod 8,5 l/100 km.
9-stopenjski samodejni menjalnik, štirikolesni pogon, prilagodljivo blaženje in sodobna zasnova podvozja so jamstvo za odlične vozne lastnosti in zelo natančno vodljivost.
Ob lanski prenovi je razred C dobil tudi posodobljen nabor telekomunikacijske in varnostne opreme, zato zna skoraj vse, kar znajo tudi večji in dražji mercedesi. Se je pa treba ob nakupu poglobiti v zelo obsežen seznam dodatne opreme; cena osnovne različice 44.000 evrov je le izhodišče za dodajanje lepotnih, tehničnih in tudi varnostnih bonbočkov - pri testnem avtu je bilo teh za več kot 25.000 evrov.
Pod črto ...
Vseeno lahko zapišemo: prenovljeni razred C v tej različici predstavlja privlačno presečišče relativne racionalnosti in športnega prestiža.
Všeč nam je +
privlačna oblika, vozne lastnosti, počutje in ergonomija, dobre zmogljivosti
Ni nam všeč -
skromen prtljažnik, poraba goriva , draga dodatna oprema, visoka cena
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina 1497 cm3, največja moč: 135 kW (184 KM) pri 5800 vrt./min, največji navor: 280 Nm pri 3000 vrt./min., električni motor: 10 kW. Stalni štirikolesni pogon, devetstopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 470,2 cm, širina: 181 cm, višina: 145,7 cm, medosna razdalja: 284 cm, masa praznega vozila: 1650 kg, dovoljena skupna masa: 2240 kg, prtljažnik: 490 - 1510 l, posoda za gorivo: 41 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 230 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,4 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano (NEDC): 5,6/9/6,8 l/100 km, izpust CO2 (NEDC): 158 g/km, poraba na testu: 8,8 l/100 km. |
Cena: | Autocommerce: 43.850 EUR |