Preša v finalni dirki napredoval za šestnajst mest

Na četrti dirki serije WSK Super Master, ki je potekala v Lonatu, je z licenco AMZS slovenske barve branila peterica voznikov kartinga.


Zadnja dirka sezone serije WSK Super Master je bila znova na stezi, na kateri so se tekmovalci že merili konec februarja. Na dirkališču Adria International Raceway so Slovenijo v razredu Mini zastopali Oskar Poberaj, Matic Preša, Aleksandar Bogunović in Nik Ščulac, v kategoriji OKJ pa je prav tako z licenco AMZS vozil Mark Kastelic.

Preša blestel v finalu v razredu Mini

V najšibkejšem razredu Mini je bilo prijavljenih kar sto voznikov in konkurenca za čim boljša mesta je bila zelo ostra. Slovenski tekmovalci so pokazali, da so zelo konkurenčni in v dobri formi. Odpeljali so nekaj zelo dobrih voženj ter so lahko zadovoljni s prikazanim. Še posebej Matic Preša je v finalni vožnji navdušil, saj je napredoval kar za šestnajst mest. V finalno dirko se je namreč pognal iz zadnje štartne vrste oziroma 33. mesta. Štart se mu je zelo dobro posrečil, nato pa je nadaljeval v ostrem ritmu, ki je marsikomu jemal sapo, ter iz kroga v krog dohiteval in prehiteval tekmece. Na koncu je v cilj pripeljal na 17. mestu in je postavil najboljšo slovensko uvrstitev minuli konec tedna na preizkušnji v bližini Gardskega jezera.

Preša se je v finalni vožnji iz ozadja prebil daleč naprej in navdušil.

Aleksandar Bogunović je v finalu vozil malce bolj zadržano, imel pa je tudi smolo, saj ga je malce zaustavila tudi nesreča, ki se je zgodila pred njim. Vseeno pa je na koncu pridobil eno mesto glede na štartni položaj. Ciljno črto je po desetih krogih prečkal na 20. mestu. Tretju slovenski voznik v finalni vožnji je bil mladi up Nik Ščulac, a se je njegov nastop po petih krogih končal in je na koncu pristal na 30. mestu. Oskarju Poberaju pa se žal ni uspelo prebiti med najboljših 34 voznikov, ki so se merili v finalni vožnji zadnje dirke sezone v tem tekmovanju.

Bogunović v boksu med pripravo gokarta na dirko.

Kastelic v novem moštvu

V razredu OKJ je vozil Mark Kastelic, ki je zamenjal moštvo. Iz ekipe DPK Racing je presedlal v Forza Racing Team.

Na voljo imam res dobro ekipo, ki deluje odlično, to je prava angleška dirkaška šola. To je nekaj povsem novega, najbolj sem zadovoljen z motorjem znamke TM, ki ga pripravlja ekipa angleških strokovnjakov iz GFR Racing. Razlika je občutna saj odlično 'vleče' iz nižjih vrtljajev,

je prestop ocenil Kastelic, ki se je vnovič boril po najboljših močeh in v močni konkurenci 85 voznikov mu ni veliko manjkalo, da bi se prebil v finalno vožnjo. V prefinalu A je kar nekaj časa vozil na 13. mestu, se v dvanajstem krogu prebil na zelo dobro 12. mesto ter nato napredoval celo na 10. mesto in vse je kazalo na preboj v finale. Vendar je v finišu zahtevne preizkušnje za trenutek želel preveč.

Prevelika želja je Kastelicu tokrat pred nosom vzela nastop v finalni vožnji.

Tri kroge pred koncem je skušal prehiteti še enega tekmeca, ki pa je Kastelica ostro 'zaprl' in izrinil s steze. Nanjo se je hitro vrnil, toda z gumami polnimi trave in peska, kar je pomenilo izgubo dragocenega oprijema.

Škoda. Vedel sem, da sem lahko hitrejši, a bi moral vseeno počakati in na vso moč potem napasti v finalu. Vseeno sem zadovoljen, saj sem bil zelo hiter, nabral sem si precej izkušenj z novo tehniko in verjamem, da imam na voljo dirkalnik, ki omogoča uvrstitve med najboljše tri na dirkah,

je še dodal Kastelic, ki je po sedemnajstih krogih skozi cilj pripeljal na 21. mestu. Za sedemnajstouvrščeno pozicijo, ki je zadnja še vodila v finalno vožnjo, je zaostal le dobro sekundo in pol.

Kastelic je prestopil v angleški Forza Racing Team.

Ključne besede


AMZSkartingAleksandar BogunovićMatic PrešaMark KasteliclicencaMiniWSK Super Master SeriesOskar PoberajNik ŠčulacOKJ